Журналісти із викладачами автошколи перевірили, чи вистачає знаків на перехрестях Володимира-Волинського
Чи вистачає на дорогах Володимира-Волинського знаків, які необхідні водіям аби правильно зрозуміти ситуацію на дорозі і, відповідно, зреагувати – перевірили журналісти за допомоги експертів. Також розповіли, хто має відповідати за їхню відсутність.
Телепередачу про знаки на дорогах Володимира зняв телеканал “АТМ Володимир”, в ролі експертів виступили викладачі автошколи “Верстава”.
Мова йде про дорожні знаки, а саме – дорожні знаки на перехрестях, – йдеться в сюжеті телеканалу.
“Перехрестя – це місце скупчення транспорту, і місце перетину транспорту. На перехресті потенційних від 4-х до 16-ти точок, де може зіткнутись автомобіль. Це залежить від типу перехрестя і від організації регулювання дорожнього руху і таке інше.
Статистика каже: більше як 40% дорожньо-транспортних пригод в населених пунктах стаються саме на перехрестях, – пояснює Андрій Войтичук, викладач спецдисциплін ПП “Верстава”.
“Майже кожна друга аварія трапляється на перехресті. Якщо знаків немає, а найгірше – якщо вони стоять неправильно, це створює потенційну напругу”, – каже Войтичук.
На жаль, часто ДТП спричиняє відсутність знаків пріоритету на дорогах. Як наслідок – неможливо встановити черговість проїзду перехрестя.
Що на рахунок відсутності знаків порушень говорить закон і хто повинен відповідати за це, розповів адвокат Сергій Лященко.
“На сьогоднішній день законодавець регламентує два основних моменти, а саме стаття 24 Закону України “Про дорожній рух”: вона вказує, що фактично власники доріг несуть відповідальність за належний стан доріг, в тому числі – за розміщення знаків. Є практика Верховного Суду щодо того, на кого покладається відповідальність в разі вчинення певних ДТП, а саме – проблем на перехрестях.
В червні 2019-го року було винесене Верховним Судом рішення щодо стягнення з місцевого самоврядування, а саме, міської ради, коштів за вчинення ДТП. Суд визнав, що міська влада винна своєю бездіяльністю, а саме, нерозмішенням і невстановленням певних знаків.
У тому ж законі чітко прописано: фактично, особи, які потрапили в ДТП, мають право на компенсацію витрат за неякісні дороги. Мається на увазі не тільки покриття, а й знаки. Ми маємо розділяти два моменти: відповідальність за це несе юридична особа, на балансі якої знаходяться і перебувають дороги”, – розповідає адвокат.
Віктор Фіщук, начальник УЖКГ та будівництва МВК повідомив, що у місті дороги знаходяться у різних балансоутримувачів.
“У місті дороги різного підпорядкування. Є міські комунальні вулиці, а є дороги державного значення. Другими займається та підрядна організація, яка визначена Службою автомобільних доріг. Міськими – наше КП “Полігон”, на балансі якого міські дороги і знаходяться. В термін обслуговування входить питання заміни старих дорожніх знаків, заржавілих і непридатних для використання на нові. “, – розповів він.
Водії знають – правило етики водіння може врятувати не одне життя, йдеться в відео.
“До етики водія входить послідовність його дій за кермом, взаєморозуміння водіїв, ввічливість. Це своєрідні неписані закони, за допомогою яких усі учасники дорожнього руху можуть почувати себе безпечно”, – уточняє Андрій Войтичук.
Журналісти разом із експертом проїхали і проінспектували більше десятка перехресть у Володимирі і винесли вердикт – ситуація із знаками на них не дуже втішна.
Ага, якраз таки притягнеш державу до відповідальності за скоєне ДТП, через неналежний стан доріг/перехресть. Є стаття, що водій не врахував дорожньої обстановки і не вибрав безпечної швидкості, під яку можна підписати 99% всіх аварій. Як то кажуть – не в нашій державі.
Цікаво побачити як українські Їздуни в Польщі чи в Чехії розказують поліцаям що їм світлофори чи знаки блищать!)
Наїзд на зебрі на дівчину на Луцькій і коментар ,що сонце зщасліпило водія.Правила треба вчити ,тоді ніяке сонце на зебрах не буде мішати .
Поїдьте шановні до Грубешова і подивіться як там знаки розміщені !!!!!