З яких сторін показати туристам місто з тисячолітньої історією: працівники ТІЦу презентували стратегію розвитку бренду Володимира
У Туристично-інформаційному центрі обговорили шляхи розвитку туристичного бренду міста, а саме над чим треба працювати, щоб княжий Володимир став привабливий для туристів.
Директорка ТІЦу Ірина Ковальчук разом з колегами та запрошеними гостями обговорила сильні та слабкі сторони туризму в місті.
“У Володимира є унікальна історія й артефакти, що дозволяють доторкнутись до всіх історичних періодів існування нашої держави. Ми пропонуємо сфокусуватись на періоді України-Русі і Середньовіччі, оскільки цей історичний період не вимагає великих інвестицій і майже не представлений у регіоні”, – пояснила Ірина.
Плани розвитку туристичної складової міста розглядаються в межах доцільних змін, на які можна виділити кошти під час війни.
Більшість історичних пам’яток розташовані на великих відстанях між собою. Обговорили можливість їх “об’єднати” за допомогою велосипедних маршрутів.
Також обговорювали, як зацікавити туристів вечірніми екскурсіями, в яких фігуруватиме постать князя Володимира Великого.
Кожна концепція розвитку мала опис та ілюстрації ймовірного вигляду.
Для мандрівників, які опинилися у Володимирі, потрібно дати можливість знайти відповіді на запитання:
- Що побачити?
- Що скуштувати?
- Що робити в місті у погану погоду?
Говорили про інсталяції, Вуличний музей руських постатей, співпрацю з бізнесом, HUB ремісників та інші цікаві аспекти можливого розвитку туризму.
З Агенцією Туристичних Ініціатив над стратегією також працювали: Любов Саць, Ірина Ковальчук, Орися Вознюк, Ірина Пикалюк, Валерія Корнієнко, Галина Богуш, Олена Кандиба, Олена Омелюх, Катерина Підгурець, Олексій Малицький, Ігор Чава.
Готелі будуйте