«Якщо привабимо туристів, то й краще наведемо лад у Володимирі», – директорка туристично-інформаційного центру Ірина Ковальчук
У студії «БУГу» нещодавно обрана директорка туристично-інформаційного центру Ірина Ковальчук розповіла про перші кроки центру, чим Володимир приваблюватиме туристів та чому краще створити ТІЦ, ніж, наприклад, побудувати нову дорогу.
Ірина Ковальчук вже працювала у сфері розвитку туризму – у ТІЦі в Луцьку. Набравшись певного досвіду, вона вирішила спробувати свої сили у конкурсі на посаду директора туристично-інформаційного центру у Володимирі-Волинському, де її обрали серед трьох кандидатів.
Директорка ТІЦу вважає, що Володимир-Волинський має неабиякий потенціал для туризму та може стати живим місцем вивчення історії для учнів 6-7 класів, які дізнаються про добу Київської Русі та Галицько-Волинське князівство. У міста – цікава власна історія, вигідне географічне розташування. Окрім цього у Володимира гарний мистецький потенціал.
Проте, як зазначає Ірина Ковальчук, робота туристично-інформаційного центру буде не лише спрямована на прогулянки місцевими визначними пам’ятками, але й буде тим місцем, де туристу будуть надавати допомогу та консультації, для прикладу, в разі втрати документів, не кажучи вже про: де поїсти чи поспати.
У ТІЦ планують залучати активних громадян, які мають цікаві ідеї, думають над створенням театралізованих екскурсій, розповідатимуть про місцевих митців. Також просять відгукнутись і власників об’єктів, які надають послуги, що знадобляться туристам: ресторанів, кафе, готелів тощо. Співпрацюватимуть із місцевим історичним музеєм імені Омеляна Дверницького та історико-культурним заповідником “Стародавній Володимир”.
Поблизу центру хочуть створити велопарковку та здавати в оренду двоколісні транспортні засоби і створити цікаві веломаршрути. Також планують розробити сувенірну продукцію із логотипом міста.
У відповідь на критику щодо того, що Володимиру не потрібен ТІЦ, Ірина Ковальчук відповіла, що розвиток туризму – це можливості на майбутнє.
“Місту необхідні і нові дороги, і лікарні. Але як ви прибираєте свою домівку перед приходом гостей, так само і оновлюватиметься місто, щоб залучати ще більше туристів”, – впевнена директорка ТІЦу.
Ірина Ковальчук вірить, що Володимир стане ще однією туристичною мінімеккою в Україні, і зможе конкурувати з такими містами, як Луцьк і Львів, адже має свої, ще не розвідані і до кінця не вивченні, родзинки.
Всьо і нічого…
До вас так само говорили:”Музей,”старовина”,ресторани, кафе, крамнички,прибирання”Тому слухати вже нема бажання,хочемо побачити.Ви реально вірите що в теперішньому часі створите туристичну мекку Володимир-Волинського? А я ні, бо не дуже “виглядає” що знаєте де знайти кошти, чи як залучити.Бажаю успіху!