Визначили переможців конкурсу на встановлення літніх торгівельних майданчиків у парку «Слов’янський» у Володимирі
8-го червня у Володимирі відбувся конкурс на право встановлення відкритих літніх майданчиків для здійснення підприємницької діяльності на території парку «Слов’янський».
Протягом періоду, відведеного для подання документів, таким видом торгівлі зацікавилось п’ять підприємців, повідомляють на сайті міста.
Торгівля на літніх майданчиках у парку “Слов’янський” організовується вперше у Володимирі і триватиме в період з 15-го червня по 15-те жовтня. Тож на конкурс повний пакет документів подали три підприємці, пропозиції яких розглянули члени конкурсної комісії.
Усі присутні заслухали конкурсні пропозиції учасників, які включали представлення цін, асортименту продукції, послуг, креативні акції та розважальні програми, варіанти оформлення своїх торгових майданчиків. Серед них:
- Вікторія Бондарук та заклад “Пан млинець” запропонувала реалізацію:
– млинці з начинками в асортименті, гарячі напої, молочні коктейлі, морозиво;
– акції і розіграші продукції у вихідні дні, кульки і солодощі для малечі;
– майданчик зі столиками, квітами, освітленням. - Сергій Бучак та заклад “Солодкі покатушки” запропонував реалізацію:
– попкорн, цукрова вата, газована вода, кава і кавові напої, прокат дитячого електротранспорту, батут;
– проведення конкурсів, можливість проведення анімаційних програм спільно з іншими орендарями, бонусні пропозиції для клієнтів;
– оформлення торгової точки у власному брендованому стилі. - Вікторія Чорногор, ФОП з числа внутрішньо переміщених осіб представила реалізацію:
– м’яке морозиво, смажене морозиво, хот-доги, бургери, солодка вата, попкорн, свіжі фрукти, прохолодні газовані напої;
– варіанти анімаційної програми.
За підсумками бесіди з присутніми підприємцями було напрацьовано кілька конструктивних пропозицій на майбутні сезони організації подібної торгівлі. Сергій Бучак зауважив, що кожен підприємець планує свою діяльність на перспективу, тому цьогорічним конкурсантам хотілось би, щоб їх вклад у першопрохідний досвід облаштування літньої торгівлі у парку став для них бонусом у майбутніх сезонах, так як зараз на підприємців лягають значні витрати з електрофікації та облаштування локацій.
Члени архітектурно-містобудівної ради також висловили своє бачення щодо художнього оформлення підприємцями своїх орендованих площ, а саме: залишити дерев’яні будиночки у своєму традиційному вигляді, привівши їх до ладу, без використання кольорових банерів і пластику.