В рамках електрифікації залізниці з Ковеля до Ізова, на усіх переїздах Володимира та околицях замінили світлофори
Із серпня до кінця 2021 року в рамках електрифікації залізничної дороги на ділянці з Ковеля до Ізова, що веде до кордону з Польщею, замінили електрообладнання на переїздах.
Роботи виконувала фірма з Дніпропетровська. Як розповів БУГу начальник дільниці Андрій Антонов, обладнання вже все встановлене і готове до переключення.
Вони робили частину роботу по електрифікації, відповідали лише за реконструкцію переїздів від Ковеля до Ізова і кордону з Польщею, а також замінили обладнання на трьох переїздах в сторону Іванич, які також увійшли до проєкту в рамках реконструкції.
“Ми поставили нові шафи, прокладався новий кабель, встановили нові автоматичні шлагбауми на трьох переїздах, замінили світлофори. В більшості на всіх переїздах, які не охороняються, була замінена лише переїздна сигналізація. Там, де є охорона, були встановлені щитки управління”, – додав виконроб.
Він додав, що обладнання на переїздах уже застаріле, воно слугувало близько 30-40 років, тож нині його модернізують.
Обладнання вже встановлене. Виконавці робіт його перевіряють. У січні фірма завершить останні налаштовання, інші підрядники будуть його підключати.
Нагадаємо:
- 43 кілометри – маршруту Ковель-Ізов-Держкордон, що веде до кордону з Республікою Польща, електрифікували. Це дозволить збільшити експортні можливості України та зменшити експлуатаційні витрати.
- 20-го липня філія «Львівська залізниця» оголосила тендер на будівництво тягової підстанції у Ковелі – орієнтовна вартість робіт 100 млн грн.
Ще б переїзди підремонтували, а то не можна нормально переїхати чи вони не замітили ?
Ще б нам на перехресті вул.Шахтарської та траси Ковель-Жовква нарешті вже замінили