Школярі з Володимира стали призерами І-го туру конкурсу краєзнавчо-дослідницьких робіт
Учні шкіл Володимира-Волинського взяли участь у І турі конкурсу краєзнавчо-дослідницьких робіт Всеукраїнської краєзнавчої акції учнівської молоді «Українська революція: 100 років надії і боротьби».
Про це йдеться на сайті міста.
Учасниками експедиції проведено краєзнавчу, пошуково-дослідницьку роботу з вивчення подій, фактів, наслідків та здобутків державотворчих процесів в історії України, зокрема, участі в них волинян.
Дані дослідження сприяють вихованню в учнівської молоді активної громадянської позиції щодо зміцнення державності, почуття української ідентичності та національної самосвідомості та ширшого залучення її до вивчення історії рідного краю, удосконаленню змісту та форм виховної роботи в закладах освіти.
Визнано призерами І туру конкурсу краєзнавчо-дослідницьких робіт Всеукраїнської краєзнавчої акції учнівської молоді «Українська революція: 100 років надії і боротьби» та нагороджено грамотами управління освіти і науки облдержадміністрації:
- з напряму «Український національний визвольний рух 1930-х років, періоду Другої світової війни та у повоєнні роки»:
– Гребник Катерину, ученицю 11-Б класу Володимир-Волинського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 – ліцей» (керівник Шахраюк Богдан Степанович), за роботу «Підпільна молодіжна організація учнів Володимир-Волинського педучилища: повернення із забуття»;
- з напряму «Дисидентський рух опору комуністичному тоталітарному режимові»:
– Богацьку Анастасію, Лисюк Вероніку, учениць 10-А класу Володимир-Волинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 (керівник Токовий Олександр Григорович), за роботу «Дисидентський рух опору комуністичному тоталітарному режимові»;
- з напряму «Українська державність: від Революції на граніті до Революції Гідності»:
– Яроша Максима, учня 11 класу Володимир-Волинської гімназії імені О.Цинкаловського (керівник Данилюк Володимир Володимирович), за роботу «Історія (бойовий шлях) 14-ої бригади імені Романа Великого».