<
Інші розділи

Сервісну зону в Устилузі планують перенести

Цей запис опубліковано більш як рік тому
17:00 | 21.04.2016 / Володимир / , /
Перегляди
14
/ коментарів 12

Вирішення проблем черги та сміття, що існує в межах серсісної зони митного пропускного пункту “Устилуг-Зосін”, шукають досить тривалий період часу. Поступило дві пропозиції: перенести або ж розширити дорогу. Аби розібратися на місці, із робочим візитом, 21-го квітня в Устилуг приїхав голова Волинської ОДА Володимир Гунчик.

Прикордонники сервісної зони поставили жорсткі умови: або влада наводить порядок в зоні, або ж вони знімають пункт і переносять його до брами митного пункту. Тобто вся черга рушить у місто Устилуг.

MWTfOv1ZTlI
neS07qzV6Fo

Володимир Гунчик неодноразово на селекторних нарадах обговорював проблему сервісної зони. У підсумку було напрацьовано два плани можливого вирішення проблеми. Суть першого варіанту : розширити проїжджу територію на 16-ть метрів. Реалізувати його проблемно через те, що підприємці сервісної зони приватизували землі. Другий варіант – це перенести сервісну зону ближче до села П’ятидні.

“На відстані 1,4 кілометра можна значно розширити сферу послуг, крім оформлення зеленої карти, автострахування та іншого. Міська та районна рада та адміністрація може надати ще додаткові послуги, які не були представлені. Коли ми робитимемо нову сервісну зону, то зробимо її без будь-яких порушень і у відповідності із чинним законодавством. Машина заїжджає у митно-сервісну зону і це означає, що виїхати з неї не зможу і зайняти комусь місце не буде можливості. Зробимо кармани для аварійного виїзду. На в’їзді в сервісну зону поставимо електронну систему реєстрації,” – поділився планами Володимир Гунчик.

Нагадаємо, що черга в найбільш завантажені дні складає близько 300 машин і тягнеться до села П’ятидні. Також знаходження сервісної зони на проїжджій частині є грубим порушенням ПДР, або як пояснює місева влада – це вимушений крок.

Багато запитань до губернатора було і від працівників кіосків, що надають послуги на сервісній зоні. Людей цікавить, що буде із їхніми робочими місцями, за чий рахунок перенесутуть їх кіоски та на яких умовах вони працюватимуть.

DSCN8563

Гунчик повідомив,  що земля в правитній власності і вони вправі робити з нею все, що побажають. Якщо матимуть бажання, то їм нададуть першочергове право оренди землі в новій сервісній зоні, але вже на умовах держави і комунального чи іншого підприємства, яке буде обслуговувати зону.

З перенесенням сервісної зони за автозаправки і її розміщення там є проблема, що на кілька метрів займе земель, які обробляє підприємства Валерія Діброви. До речі, сам пан Діброва приїхав на зустріч до губернатора і при розмові повідомив, що не проти поступитися кількома метрами землі, якщо це сприятися безпеці на цій частині дороги.

Міський голова Устилуга Віктор Поліщук звернувся до губернатора ще з проханням сприяти тому, щоб Служба автомобільних доріг нанесла суцільну лінію в межах теперішньої сервісної зони. Це потрібно для того, аби поліція мала законні підстави штрафувати при переміщенні машин всередині черги.

Наталія Василець, голова Володимир-Волинської РДА та Роман Гук, голова райради зазначили, що вони також зацікавлені в тому, щоб проблеми сервісної зони були вирішені. Зокрема Роман Гук наголосив, що кожного дня їде на роботу в райцентр, бачить черги і розуміє, яку небезпеку вони становлять для дорожнього руху.

Крім чиновників місцевого рівня, та підприємців на зустріч приїхали два депутати Волинської обласної ради: Костянтин Зінкевич та Олексій Панасюк.  Зінкевича цікавило питання вартості перебування автомобілів на новій сервісній зоні. Гунчик відповів, що платитиму за обслуговування в зоні лише підприємці, які надають там постійно послуги, а для водіїв це буде безплатно.

На значне скупчення чиновників і журналістів підійшли і водії та пасажири. Люди, користуючись можливістю, також ставили запитання губернаторові, розпочиначи із вартості проекту і термінів реалізації завершуючи доцільність створення нової сервісної зони.

Гунчик повідомив, що проект повинні реалізувати до завершення 2016-го року.

DSCN8544
DSCN8546
DSCN8547
DSCN8548
DSCN8554
DSCN8558
DSCN8564




коментарів: 12
  1. А нашим все нема куди діти бабла!!!! А знак з зменшенням швидкості не пробували поставити?

    • Хто такий гунчик? Наскільки поважний чоловік що потребує спецдрескоду? Що ти мелеш “віра”?

  2. Ніхто не збирається і близько вирішувати питання безробіття , нормальних зарплат, щоб люди перестали займатись контрабандою а сервісну зону – то будь-ласка.

  3. Ніхто про людей не збирається думати Прикордонники написали щоб образно прийняли рішення про знаки, розмітку,а вони хочуть зробити приватну сервісну зону Діброва поступиться задля порядку-сміх, поступиться для машин, а на своїх землях побудує приміщення і можливо буде надавати в оренду.Народ просто розводять зібралися знатоки земельники земля у приватній власності у власників ларків а в Діброви як незаконно?А як же закон про Про відчуження земельних ділянок,
    інших об’єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності.ітам не треба 16 метрів і яне віру що підроиємці які там зараз працюють не відмовляться від землю від дороги до костки тільки щоб їхні ларки працювали,це тупо кидалово,рейдерство.

  4. Кожного дня бачу ці черги. Люди, що чекають на переїзд ходять по дорозі, як по тротуару, не дуже звертають увагу на елементарні правила дорожнього руху. Тому водій має бути вкрай уважним, бо раптом хтось вискочить на проїжджу частину. Узбіччя – це взагалі окрема тема. Я розумію, що не вистачає смітників, але невже так важко те сміття покласти у торбинку і при нагоді викинути в контейнер? Може варто почати з себе…

  5. Чергу можно забрати за один день кожну машину на особистий . Кожна машина с людмі запокована папіросами.А митників піздіть щоб не брали хабарів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

23 Листопада, Субота
22 Листопада, П’ятниця