Потребу створення реабілітаційного центру для дітей з особливими потребами обговорили за круглим столом у Володимирі-Волинському
3-го лютого у міській раді Володимира-Волинського відбувся круглий стіл між представниками влади, депутатського корпусу, ГО «Берег Надії» та батьками діток з особливими потребами.
Зустріч носила консультативний характер та проводили дослідження потреб батьків та дітей із особливими потребами до 29-го лютого. Після дослідження планується поставити питання створення центру, визначення форми, чи це буде реабілітаційний центр чи центр денного перебування для діток із особливими потребами.
“Старт створення центру реабілітації вже є. На сьогодні ми хотіли б почути дві речі: 1. ГО “Берег Надії” говорить, що потрібно. Хоча у місті в різних відділеннях надаються необхідні послуги; 2. Які послуги повинен буде надавати центр і в якій кількості. Після цього ми отримуємо загальну картину, що нам потрібно. Тоді ми визначимося із оптимальним варіантом роботи центру. Можливо варто поділити день дитини так щоб перша половина дня – це інклюзивне навчання, а друга половина дня – це робота в центрі.” – зазначив Валентин Вірковський, директор школи-інтернет та депутат міської ради.
На зустрічі був присутній психолог педагогічного коледжу Ігор Поліщук, який на громадських засадах співпрацює із ГО “Берег Надії”. Пан Поліщук зауважив, що центр повинен виконувати координуючу функцію та надавати правову, медичну та освітянську допомогу. Важливим є створити для дітей позашкілля, а для батьків можливість приділити час на інші турботи.
Батьки та й влада підтримали ідею та доцільність створення даного центру у Володимирі-Волинському. Хоча суперечок було чимало як зі сторони батьків, так і від представників влади. Остаточно крапки над “і” розставила Олена Кандиба, яка запропонувала щоб центр займався дітьми із групи ризику, проводив ранню реабілітацію (найбільш важлива), далі монотерапія середньої вікової групи. Якщо діти не мають змоги відвідувати інклюзивну форму навчання, тоді в центрі необхідно створити групу, де вони можуть перебувати довше та навчатися.
4