Повідомили, скільки вартуватиме вода у Володимирі та чому водоканал наполягає на встановленні лічильників
У соцмережах не стихає ажіотаж навколо питання підняття тарифів на водопостачання у Володимирі. Люди обурені рішенням водоканалу і вимагають пояснень. Відповідю директора підприємства задоволені не усі.
Про це повідомляє ВолодимирMedia.
Директор підприємства Сергій Луцюк у своєму інтерв’ю пояснив причини зростання вартості послуг. Але його відповідь не усіх задовольнила.
Отже, почнімо з того, що середньомісячне споживання води однією людиною – 2,8 куба. З донарахуванням після підняття тарифу на 7,5% (0,88 грн. вода та 1,41 каналізація), вартість на одну людину в середньому становитиме 6,50 грн. Чи є це великі гроші на сьогодні? У той час коли буханка хліба вартує у 2-2,5 раза більше, вже не говорячи про інші продукти харчування та потреби людей, за які вони сплачують набагато більше.
Але у цій ситуації виграють не усі. Подорожчання, у першу чергу, торкнеться тих мешканців, які проживають у багатоповерхівках, де встановлений комерційний прилад обліку води (загальнобудинковий лічильник), і які не мають квартирного лічильника. Оскільки усі витрати лягають на їхні плечі.
Це немалі суми, утім після встановлення приладу окупаються. Тому підприємство вкотре звертається до людей з проханням встановити квартирні лічильники, це дасть можливість суттєво зекономити сімейний бюджет. Вартість послуги у середньому становить 1200 гривень. Для малозабезпечених громадян буде компенсовуватися коштом пільг та субсидій.
Тепер ще раз про необхідність підняття тарифів. Насамперед це відбувається через підвищення вартості металу на 30%, електроенергії, паливно-мастильних матеріалів, матеріалів для ремонтних робіт, зростання мінімальної заробітної плати.
Для того, аби підприємство не стало збитковим і мало можливість розраховуватися за енергоносії, сплачувати працівникам заробітну плату та надавати послуги, було прийнято рішення підняти тарифи.
Варто додати, водоканал змушений використовувати прибутки за 2020 рік для покриття збитків, які дісталися у спадок від попереднього керівництва, і сума яких становить 3 мільйони 673 тисячі гривень.
Крім того, сплачується щомісячний борг – 200 тисяч, плюс штрафні санкції, згідно рішення суду за несвоєчасну оплату та використану у І кварталі 2019 року електроенергію, комісію по кредиту та борг податку ПДВ за 2016 рік, а також сюди входить щомісячна вартість електроенергії – 90 тисяч. Усі ці витрати не враховуються у тарифи.
Підприємство намагається самотужки розв’язувати ці питання. Тож хотілося б, щоб люди з розумінням поставилися до ситуації, а ще дослухалися до рекомендацій водоканалу та встановили лічильники, що у подальшому дасть можливість зекономити на вартості послуг.