<

Інші розділи

Повідомили, який туристичний логотип Володимира-Волинського найбільше сподобався жителям міста

Цей запис опубліковано більш як рік тому
08:49 | 28.06.2019 / Володимир / /
Перегляди
28
/ Коментарі відсутні

За результатами голосування мешканців Володимира-Волинського, експертів та членів комітету з організації конкурсу з-поміж 10-ти логотипів, наданих митцями й аматорами, визначився один фаворит.

Нагадаємо, що під час засідання комітету з організації конкурсу на визначення кращого туристичного логотипу та гасла міста 11-го червня присутні розглянули всі пропозиції, обговорили кожен ескіз, і, висловивши власні зауваження, відібрали кращих 10 варіантів майбутнього логотипу, – йдеться на сайті міської ради.

З метою визначити переможця було проведене онлайн-голосування між мешканцями Володимира-Волинського. Всього у ньому взяли участь 460 осіб, з яких 66,5% – жінки та 33,5% – чоловіки. Більше 50% учасників  – це люди до 30 років.

Під час засідання 27-го червня Лариса Кулікова акцентувала увагу на тому, що логотип міста – це візуалізація його ідентичності. Основні критерії лого – це простота, відмінність, сталість, а головною функцією є ідентифікація, зазначила голова комітету.

Присутнім показали логотипи нанесеними на сувенірній продукції. Також під час засідання обрали краще гасло міста – ним стало “Місто твоєї історії”.

Кращий ескіз визначили із врахуванням результатів голосування мешканців Володимира-Волинського, членів комітету та незалежних експертів: старшого викладача кафедри графічного дизайну Львівської національної академії мистецтв, розробника логотипу Львова Юрія Крукевича,начальника відділу туризму департаменту економіки та європейської інтеграції Волинської ОДА Станіслава Ольшевського та Ігоря Тимошіва – випускника магістерських програм із Маркетингу та Менеджменту європейських вузів (тема дипломної роботи “Туристичний брендинг малих міст”).

Для того, щоб систематизувати дані онлайн-голосування, начальник відділу культури і туризму виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради Роман Віслобоков запропонував наступну систему оцінювання: логотипи, що набрали 5 – 10% голосів, отримали 1 бал, 10 – 20% голосів – 2 бали, 20 – 30% голосів – 3 бали, 30 – 40% голосів – 4 бали, 40 – 50% голосів – 5 балів відповідно.

У результаті переможцем став логотип 0827. Саме цей ескіз буде запропоновано на розгляд сесії міської ради, де депутати прийматимуть рішення про ухвалення бренду міста.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

5 Листопада, Вівторок
4 Листопада, Понеділок