<
Інші розділи

Обвал мосту на дорозі Володимир-Устилуг: стан травмованих, попередня причина події та деталі

Цей запис опубліковано більш як рік тому
09:53 | 13.03.2021 / Володимир / , /
Перегляди
27
/ коментарів 5

Попередньою причиною обвалу мосту між Устилугом та Володимиром 12-го березня називають технічні помилки, допущені при будівництві мосту у минулому столітті.

Один з п’яти травмованих, під час обвалу частини пішохідного мосту у Володимир-Волинському районі, знаходиться у реанімації на апараті штучної вентиляції легень, – розповів завідувач реанімаційного відділення Олег Ємчик.

У чоловіка – закрита травма живота, зокрема, розрив селезінки і внутрішньочеревна кровотеча. Його стан – стабільно важкий.

Про це повідомляє Суспільне.

Нагадаємо: На мосту між Володимиром і Устилугом трапився обвал: постраждали 5 працівників, що здійснювали ремонт.

Двох з п’яти травмованих робітників госпіталізували в травматологічне відділення, у них діагностували переломи та забої. Один із них потребує оперативного втручання. Ще двоє чоловіків від госпіталізації відмовилися.

Травмованих ремонтників опитали правоохоронці.

Журналісти Суспільного побували на місці обвалу мосту та у медзакладі, куди ушпиталили травмованих. Усі робітники з Волині, говорить Олександр, який отримав травму.

“Там мала бути знизу сітка, яка заходить на міст, бо пішохідна частина, то окремо, а їх там не було. Коли демонтуєш бетон звідки знаєш чи вона там є чи ні”, – розповів чоловік про обвал.

Ще один травмований Юрій Новицький розповів, що перед падінням чув тріск, але відійти не встиг: “Я на мості був, відгортав старий бетон. Коли почули тріск не було можливості якось відскочити. Коли почув – я вже побачив, що падаю на низ”.

Міст обвалився орієнтовно о першій годині дня. На цій ділянці тривали монтажні роботи. На об’єкт бригада приїхала 1 березня. Сьогодні, 12 березня, каже, раптово почув гуркіт, а потому побачив колег у річці Луга.

Дорога Н-22 Устилуг–Луцьк–Рівне перебуває на балансі Служби автодоріг Волині, розповів Суспільному телефоном заступник начальника відомства Ншан Антонян. На мості працює польська компанія “Дрог-Буд”, субпідрядник ремонту – ТзОВ “РБП ТрансМост”.

В службі автомобільних доріг повідомили, що за попередньою інформацією, обвал стався внаслідок технічних помилок, допущених ще при будівництві мосту в 1962 році, а саме влаштування арматури неналежної довжини та в недостатній кількості при бетонуванні (розширенні) тротуарної частини.

“Ця частина була дуже погана, зі слів виконроба. Коли почали розбирати старий бетон, мабуть, від вібрації, 5 людей стояли на тій тротуарній плиті, яка від’єдналась від основного тіла мосту, і впали вниз”, – розповів Ншан Антонян.

Зі слів слідчого Дмитра Домріна, на місці обвалу тривають слідчі дії. Рух ділянкою відкритий в обох напрямках без перешкод.

Поліцейські опитали усіх очевидців пригоди, потерпілих та отримали зразки всієї необхідної документації, – розповіла речниця Нацполіції Волині Ольга Бузулук. Відомості будуть внесені в ЄРДР.




коментарів: 5
  1. “обвал стався внаслідок технічних помилок, допущених ще при будівництві мосту в 1962 році” – сміятися чи плакати ?

  2. “влаштування арматури неналежної довжини та в недостатній кількості при бетонуванні (розширенні) тротуарної частини” – а була б довжина належною, ще років 100 можна було б не чухатись ?

  3. звісно крали, якшо тільки 60 років простояв.. те ж саме з дорогами, хе-хе.. кляті комуняки

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

2 Листопада, Субота