Обвал мосту на дорозі Володимир-Устилуг: стан травмованих, попередня причина події та деталі
Попередньою причиною обвалу мосту між Устилугом та Володимиром 12-го березня називають технічні помилки, допущені при будівництві мосту у минулому столітті.
Один з п’яти травмованих, під час обвалу частини пішохідного мосту у Володимир-Волинському районі, знаходиться у реанімації на апараті штучної вентиляції легень, – розповів завідувач реанімаційного відділення Олег Ємчик.
У чоловіка – закрита травма живота, зокрема, розрив селезінки і внутрішньочеревна кровотеча. Його стан – стабільно важкий.
Про це повідомляє Суспільне.
Нагадаємо: На мосту між Володимиром і Устилугом трапився обвал: постраждали 5 працівників, що здійснювали ремонт.
Двох з п’яти травмованих робітників госпіталізували в травматологічне відділення, у них діагностували переломи та забої. Один із них потребує оперативного втручання. Ще двоє чоловіків від госпіталізації відмовилися.
Травмованих ремонтників опитали правоохоронці.
Журналісти Суспільного побували на місці обвалу мосту та у медзакладі, куди ушпиталили травмованих. Усі робітники з Волині, говорить Олександр, який отримав травму.
“Там мала бути знизу сітка, яка заходить на міст, бо пішохідна частина, то окремо, а їх там не було. Коли демонтуєш бетон звідки знаєш чи вона там є чи ні”, – розповів чоловік про обвал.
Ще один травмований Юрій Новицький розповів, що перед падінням чув тріск, але відійти не встиг: “Я на мості був, відгортав старий бетон. Коли почули тріск не було можливості якось відскочити. Коли почув – я вже побачив, що падаю на низ”.
Міст обвалився орієнтовно о першій годині дня. На цій ділянці тривали монтажні роботи. На об’єкт бригада приїхала 1 березня. Сьогодні, 12 березня, каже, раптово почув гуркіт, а потому побачив колег у річці Луга.
Дорога Н-22 Устилуг–Луцьк–Рівне перебуває на балансі Служби автодоріг Волині, розповів Суспільному телефоном заступник начальника відомства Ншан Антонян. На мості працює польська компанія “Дрог-Буд”, субпідрядник ремонту – ТзОВ “РБП ТрансМост”.
В службі автомобільних доріг повідомили, що за попередньою інформацією, обвал стався внаслідок технічних помилок, допущених ще при будівництві мосту в 1962 році, а саме влаштування арматури неналежної довжини та в недостатній кількості при бетонуванні (розширенні) тротуарної частини.
“Ця частина була дуже погана, зі слів виконроба. Коли почали розбирати старий бетон, мабуть, від вібрації, 5 людей стояли на тій тротуарній плиті, яка від’єдналась від основного тіла мосту, і впали вниз”, – розповів Ншан Антонян.
Зі слів слідчого Дмитра Домріна, на місці обвалу тривають слідчі дії. Рух ділянкою відкритий в обох напрямках без перешкод.
Поліцейські опитали усіх очевидців пригоди, потерпілих та отримали зразки всієї необхідної документації, – розповіла речниця Нацполіції Волині Ольга Бузулук. Відомості будуть внесені в ЄРДР.
“обвал стався внаслідок технічних помилок, допущених ще при будівництві мосту в 1962 році” – сміятися чи плакати ?
“влаштування арматури неналежної довжини та в недостатній кількості при бетонуванні (розширенні) тротуарної частини” – а була б довжина належною, ще років 100 можна було б не чухатись ?
скажіть краще що крали цемент з арматурою та будували совітські ЗК)
звісно крали, якшо тільки 60 років простояв.. те ж саме з дорогами, хе-хе.. кляті комуняки
Шкода хлопців, ні за що здоров’я втрачають