Не можуть відшукати орендарів ряду білбордів у Володимирі-Волинському
Операція по зачистці міста від обшарпаних білбордів – рекламних конструкцій – триває у Володимирі-Волинському. За словами начальника муніципальної поліції Ігора Сандульського, за минулий тиждень їхня служба надіслала 23 приписи дев’ятьом орендарям білбордів. Однак, у Володимирі-Волинському є ще ті конструкції, власників яких знайти наразі не можуть.
У приписах влада вимагає до кінця тижня привести їх до належного вигляду, встановити таблички з інформацією про власника білборда і його контактний номер телефону. На рекламних площах також має бути номер дозволу на розміщення реклами і термін дії цього дозволу.
Проблема із малими архітектурними формами у місті існує давно. Управління містобудування та архітектури, мабуть, до цього часу не помічало жахливий стан залишків рекламної продукції, що місяцями висіли на в’їздах у місто, та й на центральних вулицях також.
На розпорядження міського голови розпочався днями активний рух – добросовісні орендарі пофарбували та встановили усі необхідні опізнавальні таблички на рекламних площах. Однак, парадокс полягає в тому, що є в місті ще такі білборди, орендарів яких знайти управління архітектури не може.
Згідно закону, бажаючий встановити малу архітектурну форму, бере у міськради в оренду клапоть землі, про що складається відповідний договір. За цим договором до казни міста надходить плата за землю. Якщо на даний момент не можуть встановити власників щитів – то і за землю, відповідно, ніхто не сплачував.




До відома читачів та автора цієї статті:
Управління містобудування і архітектури володіє повною базою встановлених на території міста білбордів і інформація щодо опізнаних чи неопізнаних рекламоносіїв у місті є непідтвердженою, так як до управління жодних усних чи письмових запитів щодо надання такої інформації від цього сайту не надходило. Тому турбує той факт, що інформація видана без жодних підтверджень та аргументів і є неправдивою.
Більше того, у цій статті використано фото не існуючого в місті Володимирі-Волинському «обдертого» рекламоносія (фото 2), і, як вбачається, не випадково воно подане без оточуючого середовища, по якому можна було б виявити його місце розташування, а показано лише частину рекламної продукції на ньому.