Мешканцям Володимира роз’яснили, що робити, якщо у квартирі холодні батареї
Котельні Володимира працюють у штатному режимі згідно з температурним графіком та забезпечують теплом оселі містян. Якщо у вашій квартирі холодні батареї – перш за все переконайтеся, що у приміщеннях на верхніх поверхах будинку розповітрили систему.
Повітря у батареях перешкоджає циркуляції води. Тому можуть не нагріватися окремі батареї або навіть цілі стояки, пояснюють на фейсбук-сторінці КП “Володимиртепло”.
Процес виведення повітря дуже простий. Для цього достатньо відкрити кран для випуску повітря та почекати, поки з системи вийде повітряна пробка. Це відбувається з характерним шиплячим звуком. Кран закривають після того, як з отвору батареї потече вода.
У разі призупинення роботи котелень, через підвищення температури зовнішнього повітря, розповітрення системи потрібно проводити після кожного нового запуску котелень, якщо батареї не гріють.
З метою якісного надання послуги теплопостачання КП «Володимиртепло» звертається до ОСББ, ЖБК та Управляючої житлової компанії з проханням посприяти у здійснені випуску повітря з внутрішньобудинкових систем опалення на верхніх поверхах багатоквартирних будинків.
Жителів квартир просять слідкувати за станом радіаторів та не перекривайте їх меблями або шторами для кращої циркуляції тепла у приміщенні.
Для вирішення питань, пов’язаних із неякісним теплопостачанням, закликаютьспоживачів звертатися до ОСББ, ЖБК або Управляючої житлової компанії. А також при ненормативній температурі (нижче +18C°) у помешканні для здійснення замірів телефонувати в КП «Володимиртепло».
Контактні телефони КП «Володимиртепло»:
- Служба АДС (аварійно-диспетчерська служба) – 3-55-80, 063 32 17 996;
- Відділ розрахунків зі споживачами – 063 041 37 82.
- Управляюча житлова компанія: Служба АДС (аварійно-диспетчерська служба) – +380 93 003 5505 або 3-55-05