Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити ваш досвід перегляду, показувати персоналізовану рекламу або контент, а також аналізувати наш трафік. Натискаючи "Прийняти всі", ви даєте згоду на використання нами файлів cookie. Детальніше ознайомиться з політикою конфіденційності та захисту персональних даних сайту bug.org.ua ви можете на
цій сторінці
Технічне зберігання або доступ є суворо необхідним для законної мети уможливлення використання конкретної послуги, прямо запитуваної абонентом або користувачем, або з єдиною метою здійснення передачі повідомлення через мережу електронних комунікацій.
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
Технічне зберігання або доступ, який використовується виключно для анонімних статистичних цілей. Без повістки до суду, добровільного виконання вимог вашого інтернет-провайдера або додаткових записів від третьої сторони інформація, збережена або отримана лише з цією метою, зазвичай не може бути використана для вашої ідентифікації.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Ну а мій кіт Мурлик вчора побував на Світязі, і що далі ???
То полюбому треба сюжет на ТСН,то не якийсь там Федецький))
І негайно
А якщо так стане на містку Петро—відомий токар 5-го розряду, який пропрацював на заводі 30 років– то це буде “кращою рекламою кращого міста” чи ні ?
Подія століття!)
дивіться палєгчє з враженнями а то тут за такі ‘крики душі’ ше й забанють ни за шо, а воно вам тре?:) будете собі нові ніки та пошту вигадувати і ір мінять)
Фєдя – вояка!
Тільки шо він в тому селі робив, непонятки.
Певно по дорозі зі Львова у Луцьк “в кущі” приспічило, не інaкше!
Хто такий федецький ,
Володимир знаю , а цього “відомого ” невкурсі))
Чому так багато ідіотів у коментарях, соромно жити з такими поруч.
Юзер, яке повідомлення—такі коментарі. Зрозуміло,що автор повідомлення хотів привернути увагу до краєвидів Володимира, річки Риловиці. “Бачте, ці краєвиди відвідав сам відомий спортсмен—і ви відвідайте.” Непогана реклама. Нічого поганого в цьому немає.
Але чому ми, прості люди, миримось з тим, що якщо футболіст або боксер або артист, то це—авторитет. А якщо робітник чи прибиральниця, то це — третій сорт або букашка. Невже в рекламах важко показати звичайну людину, яка все життя працювала неважливо ким: слюсарем, сантехніком, медсестрою, прибиральницею, в усій її красі?
І до речі в Радянському Союзі, який зараз кожен другий проклинає, на обкладинках журналів, в газетах на фото перше місце займала людина праці, люди самих простих професій.