Фінансова піраміда: як у Володимирі-Волинському обдурюють за схемою «B2B Jewelry»
19:45 | 20.03.2020 / Володимир / фінансова піраміда /
/
коментарів 6
«B2B Jewelry» – це мережа магазинів прикрас по всій Україні. Керівник проєкту журналістських розслідувань Bihus.Info Денис Бігус доводить, що це фінансова піраміда. У рубриці #неведись на ютуб-каналі BIHUS info він пояснює, що суть мережі у продажі «подарункових сертифікатів».
За нього «B2B Jewelry» повертає усю суму з відсотками. Гроші надходять щотижня. А щоб повернути більше, людям кажуть запрошувати рідних та близьких.
- Якщо вірити даним самої B2B Jewelry, то в Україні, Росії та Казахстані працює вже 59 магазинів. У компанії є власний ювелірний завод, вона обіцяє прибутковість на пасивні інвестиції в вироби із дорогоцінних металів 8% на тиждень або близько 400% річних. На офіційній facebook-сторінці B2B Jewelry йдеться, що таких інвесторів, як Микола, вже більше 400 000. Серед ентузіастів проекту ходить цифра в чверть мільярда доларів, які компанія вже нібито залучила у своїх вкладників (підтвердити реалістичність цифр про масштаб діяльності неможливо), пише Ліга.нет.
- За даними Генпрокуратури і податкової служби, співвласники B2B Jewelry підозрюються в ухиленні від сплати податків в особливо великих розмірах, і використанні схеми виведення готівки через фіктивний благодійний фонд.

Да какой у черту фонд? Они просто через Perfect Money пополняют никак и ни кем не котролируемые суммы и выводят потом куда им удобно. А взамен ничего ценного не дают. Могут кинуть в любой момент и потом иди докажи что ты не верблюд. Оферта на сайте единственное, что хоть как-то их обязывает, но что стоит поменять условия?
В любой момент. Поэтому это идеальный лохотрон для людей.
Развод для лохів що тут ще скажеш
Чудовий проект про держеться довго
Ви серйозно???
Первые уже получают неплохой доход. Остальным как повезет
Хороший проект, з перспективним маркетинг-планом.
Хтось пропонує купити 2 речі, а третю – дарують, чи придбати товар зі знижкою чи кешбеком 70-80% , а тут трохи інший маркетинг, мета – збільшення кола постійних споживачів.