Депутати провели нічний рейд та проінспектували пішохідні переходи Володимира-Волинського
Депутати від шести фракцій політичних партій Володимир-Волинської міської ради ввечері, 10-го травня, провели нічний рейд вулицями міста, аби проінспектувати пішохідні переходи. Разом із депутатською делегацією, нічними вулицями проїхав і Сергій Лупенко, інженер-енергетик КП “Полігон”.
Першим став пішохідний перехід біля ЗОШ №2, де нещодавно депутат від “УКРОП” Сергій Радкевич та Валерій Олексюк за власний кошт облаштували освітлення. Встановлений світильник вартує в межах 2-х тисяч гривень та обладнаний лінзами, які дають змогу направляти потік світла лише на “зебру”. Зауваження були до дорожнього знаку, мовляв, не з двох сторін освітлений, але депутат запевнив, що ще обладнають перехід відповідно вимогам.
Також Радкевич запропонував позичити досвід польського сусіда із встановленням одного дорожнього знаку над проїжджою частиною. Депутатів пропозиція зацікавила та вирішили пізніше її більш детально обговорити.
Наступний пішохідний перехід, який цікавив депутатську делегацію, став по вулиці Сагайдачного. Цей перехід облаштовувало КП “Полігон” за кошт міської ради та майже одночасно із попереднім. Нашокраївець Максима Клим’юка та Леоніда Дмитрука (ВО “Батьківщина”) відразу зауважили, що освітлення та встановлений знак “обманюють” про розміщення “зебри” якщо прямувати із вулиці Незалежності в центр.
Біля ЗОШ №1 по вулиці Степана Бандери депутати зауважили, що це один із найбільш небезпечних переходів у нічний час. Депутатка від партії “Самопоміч” Віра Сєргєєва переходила дорогу та на власному прикладі довела, що автомобілісти не бачать людини, яка хоче перейти.
Ще один пішохідний перехід – біля гуртожитків педагогічного коледжу. Щоправда, Сергій Лупенко наголосив, що по вулиці Устилузькій, так же як по Ковельській, Луцькій, необхідно враховувати статус дорогіх і їх підпорядкування Укравтодору.
В підсумку рейду депутати вирішили скласти список пріорітетних пішохідних переходів (біля шкіл, садочків, ринку) та працювати в напрямку їх обладнання. Планують створити спеціальну групу, яка координуватиме та контролюватиме процес. Також визначили ще один напрямок – це навести порядок із дорожніми знаками, перевірити правильність встановлення та відповідність дорожній розмітці.
Питання небезпечних переходів мною особисто було піднято перед депутатом м. ради Савельєвим років 10 чи більше тому. Воно не зрушило з місця аж до аварії, куди втрапила студентка і отримала серйозні травми. За 1 добу!!! на Устилузькій!!! були встановлені знаки, а пізніше намалювали перехід. Місце вибране вкрай невдало. За поворотом і валом нічого не видно ні пішоходу, ні водієві. А траса з інтенсивним рухом-з Польщі їде багато транспорту, обїздна, водії втомлені, бувають там і ралі на авто та мотоциклах. Студенти щодня їдуть гром. транспортом у корпус в р-н цукрового заводу. Єдиний трансорптний засіб-МТ №20 вічно переповнений і не встигає довозити масу (до 100) студентів. Окрім того навчальний заклад 3 роки навчає осіб до 18 років- дітей! Поряд – ЗОШ №1. А відповідний дорожній знак- відсутній на Устилузькій. МТ №7 не може зупинитись біля школи №1 – нема зупинки!!! Нема де зупинитись перед перехрестям Нововолиськ-Устилузька. Чекають вчителі, батьки і мешканці відновлення світлофорів біля ЗОШ №5, дитсадка №7 і відповідного освітлення на переходах по вул. Луцькій. Чекають як і Савельєв нещасного випадку? А що роблять директори та освітяни?Депутати просувайте вирішення цих питань негайно! Не будьте Савельєвими і Ко.
Саме цим і займаються, наскільки ені відомо.
мені (описка)