Volkswagen сподівається, що електромобіль Trinity допоможе їй конкурувати з Tesla
Глава Volkswagen Герберт Дісс анонсував у Twitter електромобіль, який стане новим флагманом компанії. Досі перебуваючи під загрозою штрафів в сотні мільйонів євро через «дизельгейт», VW планує докласти ще більше зусиль, щоб залишитися на плаву, пише HighTech.
Зокрема, Дісс зізнався в твіті, що будівництво фабрики Tesla під Берліном стало черговим доказом планів експансії Ілона Маска на європейський ринок, повідомляє Mind.
Volkswagen, з іншого боку, все ще не оговтався після скандалів і штрафів, пов’язаних з «дизельгейтом» 2015 року. Нещодавно верховний суд ЄС постановив, що власники автомобілів VW з «дефектними пристроями», які дозволяли компанії обманювати тести на емісію, можуть подавати позови не тільки в Німеччині, але і в інших країнах Євросоюзу. Це означає, що компанію очікують нові судові процеси.
Для виходу з кризи VW почала нарощувати зусилля щодо переходу на електромобілі і вже розробила платформу для серійного виробництва електромобілів MEB. Першою моделлю на цій платформі стала ID.3, потім стало відомо про появу ID.4, ID BUZZ та інших. Тим часом VW розпочала роботу над новим поколінням EV.
Як стало відомо з твіту Герберта Дісса, новим електричним флагманом компанії стане Trinity. Подробиць про електромобіль поки що немає, але новина з’явилася незабаром після того, як в німецькій пресі розповіли, що VW розробляє «високоефективний електромобіль» разом з Audi. Автомобіль будуть збирати на головній фабриці VW у Вольфсбурзі.
Швидше за все, пише Electrek, появи флагмана слід очікувати не раніше 2025 року. І цілком можливо, що він буде оснащений новою, твердотільною батареєю, в розробку якої інвестувала компанія. Вона повинна забезпечити більший запас ходу при зниженій собівартості.
У березні минулого року Дісс заявив, що VW постарається не відставити від головного конкурента – Tesla. За його словами, Tesla займає більш вигідну позицію і має великий капітал для того, щоб стати найбільшою автомобільною компанією світу.
Зазначимо, що глава Volkswagen зареєструвався в Twitter і в першому ж пості «наїхав» на Ілона Маска.