Відновлення роботи «Київстару»: які послуги зараз працюють
17-го грудня клієнтам «Київстару» доступні послуги голосового зв`язку, в тому числі в роумінгу, мобільна передача даних, послуга «Домашнього Інтернету». Також відновлено роботу послуг віртуальна приватна мережа (VPN) і розпочато відновлення доступу до послуг M2M для бізнес клієнтів. Якнайшвидше компанія планує включити послугу SMS.
Про це Суспільному повідомили у пресслужбі «Київстару».
Як повідомили в «Київстар», відновлення роботи послуг відбувається поступово, із дотриманням усіх вимог безпеки. Інформування про 100% працездатність сервісів, компанія буде робити по завершенні всіх стабілізаційних заходів.
У деяких населених пунктах, зокрема, у Києві, все ще виникають локальні складнощі із доступністю «Домашнього Інтернету». Компанія залучила весь наявний персонал, в тому числі з інших регіонів та областей, для якомога швидшого відновлення роботи послуги. Також на період стабілізаційних заходів, послуга мобільної передачі даних може працювати із зниженою швидкістю.
“Нагадуємо, що якщо ваша SIM-картка не реєструється в мережі, треба перезавантажити телефон, або включити і виключити авіарежим. Крім того, допомагає вибір мережі «Київстар» у налаштуваннях телефону”, — йдеться у повідомленні.
Одночасно компанія інформує, що нарахування бонусів та компенсацій абонентам, які не могли користуватись послугами зв`язку через хакерську атаку, буде здійснено лише після повної стабілізації роботи мережі та запуску всіх послуг. Наразі «Київстар» просить очікувати офіційної інформації від компанії.
Хакерська атака на «Київстар»
Уранці 12-го грудня абоненти «Київстар» поскаржилися на збій зв’язку, згодом у компанії заявили про потужну хакерську атаку.
У компанії запевнили, що персональні дані абонентів не скомпрометовані.
13-го грудня хакерська група “Солнцепек” з Росії взяла на себе відповідальність за атаку на ІТ-інфраструктуру «Київстару». Кіберзлочинці пояснили мотиви тим, що компанія забезпечує зв’язком ЗСУ.
Президент компанії Комаров заявив, що хакерам вдалося вразити кіберзахист оператора мобільного зв’язку через скомпрометований обліковий запис одного зі співробітників.
У деяких абонентів «Київстару» ввечері 13-го грудня почав з’являтися зв’язок.
додаток досі не працює
та ніхрена толком не працює. Лише зв’язок. Вчора був в
свідком як продавчиня хв з 10 чарувала над терміналом підкл.до їхнього сервісу. Все дарма. Покупець не маючи готівки почав діставати всі продукти назад, адже оплата так і не пройшла. Моб.інтернет то є то зникає. А якщо і є – швидкість передачі даних досить неважна. Може не у всіх, у всіх не запитував. Додаток – пише технічні роботи….
а їхні боти пишуть шо все іде по плану. Так вони негідники і рік тому відписували що щось там роблять для відновлення зв’язку та електропостачання їхніх срних вишок, коли терористи бомбили ел.станції та підстанції. Все марно. Норм інтернет зявився лише тоді коли відкл.світла припинились.
Доведеться видно повністю переходити на vodafone чи life
А у мене додаток запрацював і поки ніби норм