«Укрзалізниця» замовила CMM-послуги за 740 000 гривень
19-го червня ПАТ «Укрзалізниця» уклала угоду з ФОП Романом Русановим про послуги в сфері глобальної соціальної мережі Facebook на 740 тисяч гривень.
Відповідний договір розміщений на сайті публічних закупівель Прозорро.
«Укрзалізниця» вирішила розкрутити свою офіційну сторінку у Facebook. Для цього компанія не пошкодувала 740 000 гривень. Загальна сума послуг становить 653 000, ще 87 000 в якості премії, якщо кількість підписників до кінця року виросте до 78 тисяч. На данний момент це число становить майже 30 тисяч.
Чому така ціна? Виготовлення одного такого фото й розміщення його на сторінці обійдеться в 2 250 гривень.

Приблизно так само коштуватиме високоякісне квадратне відео – 2 040 гривень. Яке, як зазначається в докуметах угоди, повинно бути не менше 30-ти секунд.
Повний перелік послуг і цін вказаний у тендерних документах.

Підтримкою соціальної сторінки буде займатися група людей. Команда складатиметься з дизайнера, копірайтера, спеціаліста з реклами та інших підрядників. Вони, звісно, мають бути спеціалістами своєї справи, адже CMM вбачає в собі справжній маркетинг: просування бренду, залучення людей, комунікація з клієнтами.
Роман Русанов став підприємцем з лютого 2018 року, це його перше державне замовлення. До цього володів креатив-студією «Два штриха», сторінка якої у Facebook налічує 3 дописи та 20 підписників. Портфоліо чомусь на сторінці немає.
Керівник студії – Олександр Зайцев.

Нагадаємо, що за перший квартал 2018 року «Укрзалізниця» отримала 271 млн чистого прибутку, що у 20 разів більше, ніж за ті місяці 2017 року. Тому, можливо, така сума не надто вдарить по кишені компанії. Та згадаймо про українські потяги й електрички. Чи не потребує покращення стан туалетів, постільної білизни, наявності кондиціонерів?


Договір укладений до кінця 2018 року, тому зможемо спостерігати за його виконанням і користю для компанії і суспільства загалом.


Бред! Работаем без бензина, страховки и ТО автомобилей со своего кармана. Оборудование самартизированно А мы деньги на ветер. Зло берёт.