Укрпошта змінила порядок доставки посилок і листів через карантин
Під час карантинних обмежувальних заходів, з 12-го березня по 3-тє квітня, Укрпошта частково змінила умови доставки, вручення та безкоштовно зберігатиме реєстровані у відділеннях поштові відправлення.
Про це повідомив генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський у фейсбук, – передає Укрінформ.
“Ми робимо все для того, щоб обмежити контакти клієнтів з працівниками поштових відділень і максимально убезпечити усіх від можливості зараження вірусною інфекцією. Тому з 12 березня по 3 квітня 2020 р. (включно) Укрпошта частково змінює умови доставки, вручення та зберігання реєстрованих поштових відправлень “Укрпошта Експрес”, “Укрпошта Стандарт” та “Укрпошта SmartBox”, – зазначив він.
Рекомендовані поштові відправлення (крім листів з позначкою “Судова повістка”) будуть вкладатись до абонентських скриньок адресатів. Якщо абонентська скринька несправна, адресатів інформуватимуть про надходження рекомендованих листів повідомленнями або через мережу інтернет, або через засоби зв’язку – домашні чи мобільні телефони.
Рекомендовані листи з позначкою “Судова повістка” доставлятимуться відповідно до вимог Правил надання послуг поштового зв’язку.
Смілянський також підкреслив, що з 17 березня 2020 року і до закінчення карантину в усіх об’єктах поштового зв’язку плата за зберігання реєстрованих поштових відправлень, зокрема “Укрпошта Експрес”, “Укрпошта Стандарт” та “Укрпошта SmartBox” не стягуватиметься. Також безкоштовним буде зберігання вхідних (імпортних) відправлень з-за кордону.