Укрпошта закуповувала курячі ноги для самозахисту листонош, – Смілянський

Генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський розповів, з чого починалася трансформація держпідприємства, яке до його приходу працювало «на рівні району».
Про це він сказав у інтерв’ю ютуб-каналу «Мамкін Хакер», пише СтопКор.
За словами Смілянського, коли він прийшов керувати «Укрпоштою», компанія закуповувала курячі ноги для самозахисту листонош від собак.
«Укрпошта закуповувала курині ноги. Курині ноги – це заходи безпеки. Коли листоноша йде, на неї біжить собака, вона має дістати курину ногу і кинути, щоб собака відволіклась», – розповів він і запевнив, що це не жарт.
Також, за словами Смілянського, у 2026 році середній вік автопарку становив 18 років, 9 тисяч із 11 тисяч відділень взагалі не мали комп’ютерів, а решта працювали на техніці зразка початку 2000-х.
З того часу, за його словами, Укрпошта пройшла шлях від роздробленої бюрократичної структури з 137 HR-системами й 144 платіжними сервісами до централізованої цифрової платформи. Компанія автоматизувала всі відділення, оновила техніку, і за 22 місяці війни відкрила 24 автоматизованих сортувальних центри. А цього місяця планується відкриття ще одного – міжнародного.
Смілянський також заявив, що в історію хоче увійти не як людина, яка «замочила» «Нову пошту», а як та, що підняла Укрпошту. Хоча конкуренція, за його словами, справді допомагає рухатися вперед.
А Нововолинськ – не територія Смілянського? Це територія без листонош….