У Великобританії заборонили рекламу мережі кав’ярень через «дискримінацію» авокадо
У Великобританії заборонили рекламу мережі кав’ярень Costa Coffee через критику свіжих фруктів, зокрема авокадо.
У радійній рекламі наголошували, що авокадо – гарний вибір для сніданку, проте цей фрукт швидко псується. Тож краще купувати рол з беконом або яєчний мафін, – пише 24-ий канал.
Деякі слухачі побачили в рекламі заклик відмовитися від свіжих фруктів, тож подали до суду.
У свою чергу, в компанії пояснили, що це лише був хід, аби продемонструвати переваги ролів. Та це котролюючі органи не переконало, і рекламу таки заборонили.
Ми вважаємо, що, хоча оголошення є нешкідливим, воно, тим не менш, передбачає, що авокадо був поганим вибором на сніданок і що рулет з беконом або яєчний мафін були б кращою альтернативою, і при цьому не заохочує вибір авокадо, – зазначили в організації з контролю рекламних стандартів.
Справа у тому, що у британському кодексі мовної реклами прописано: порівняння продуктів не має дискредитувати овочі та фрукти, щоб не заохочувати шкідливі звички харчування.
.gif)
