<

У Великобританії заборонили рекламу мережі кав’ярень через «дискримінацію» авокадо

Цей запис опубліковано більш як рік тому
01:57 | 5.10.2018 / Новини /
Перегляди
2
/ Коментарі відсутні

У Великобританії заборонили рекламу мережі кав’ярень Costa Coffee через критику свіжих фруктів, зокрема авокадо.

У радійній рекламі наголошували, що авокадо – гарний вибір для сніданку, проте цей фрукт швидко псується. Тож краще купувати рол з беконом або яєчний мафін, – пише 24-ий канал.

Деякі слухачі побачили в рекламі заклик відмовитися від свіжих фруктів, тож подали до суду.

У свою чергу, в компанії пояснили, що це лише був хід, аби продемонструвати переваги ролів. Та це котролюючі органи не переконало, і рекламу таки заборонили.

Ми вважаємо, що, хоча оголошення є нешкідливим, воно, тим не менш, передбачає, що авокадо був поганим вибором на сніданок і що рулет з беконом або яєчний мафін були б кращою альтернативою, і при цьому не заохочує вибір авокадо, – зазначили в організації з контролю рекламних стандартів.

Справа у тому, що у британському кодексі мовної реклами прописано: порівняння продуктів не має дискредитувати овочі та фрукти, щоб не заохочувати шкідливі звички харчування.


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

18 Грудня, Четвер