<

У Дії з’явився помічник на основі штучного інтелекту

01:53 | 30.07.2025 / Новини / /
Перегляди
30
/ Коментарі відсутні

Дію інтегрували AI-помічника, який за перший місяць допоміг обробити 52% звернень у підтримку.

Про це повідомив у вівторок перший віце-прем’єр-міністр – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

«Понад 52% звернень у Дії вже обробляє АІ», – зазначив він.

Федоров вказав, що тим самим сьогодні Дія виходить на новий рівень. «Ми тотально інтегруємо АІ у всі процеси та працюємо над внутрішніми АІ-інструментами, які оптимізують роботу команди», – написав міністр цифрової трансформації.

За словами Федорова, у Дії уже працюють внутрішні AI-інструменти, які посилюють команду підтримки:

АІ-консультант, який без участі оператора допомагає отримати послугу, за перший місяць пілоту закрив понад 52% звернень у Дії;

AI-асистент, який допомагає операторам згенерувати відповідь, за кілька тижнів закрив 16% усіх запитів оператору (7 993 звернення користувачів).


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

5 Грудня, П’ятниця
4 Грудня, Четвер