ТікТок запускає власну доставку їжі з найпопулярнішими в соцмережі стравами
Соцмережа TikTok за підтримки сервісу доставки Grubhub запустить власні ресторани, які працюватимуть тільки на доставку.
Про це розповідає Час-Дій.
Цей сервіс планують запустити у США в 2022 році. Соцмережа планує відкрити близько 300 ресторанів, які почнуть доставляти страви в березні, а до кінця 2022 року обіцяють відкрити понад 1000 ресторанів.
Початкове меню міститиме найкращі вірусні страви TikTok, як-от запечена паста фета, бургер, кукурудзяні реберця та макаронні чипси. Запечена фета, зокрема, набула популярності у 2021 році – Google повідомив, що ця страва стала найбільш шуканою стравою року після “вибуху” в TikTok. Надалі меню щокварталу доповнюватимуть новими ”вірусними” стравами.
У TikTok зазначили, що звертатимуть значну увагу на креаторів-авторів популярних страв – їм платитимуть гроші. Так соцмережа намагається залучити нових користувачів і надихнути їх на створення контенту. Проте, як визначатимуть справжніх авторів рецептів страв, невідомо.