[ОНОВЛЕНО] Стався масштабний збій: у «Київстарі» пояснили, що сталося зі зв’язком
Зранку, 12-го грудня, абоненти «Київстар» скаржаться на збій зв’язку. Сайт оператора станом на 7 ранку тимчасово недоступний.
Про проблеми зі зв’язком користувачі повідомляють, зокрема, у коментарях під постом “Київстару” у фейсбуці, пише Суспільне.
Зокрема, про збій зв’язку повідомляли абоненти з Києва та Запоріжжя. Як повідомляє кореспондент Суспільного, через збій зв’язку не працюють деякі термінали.
О 8 ранку у соцмережах компанії прокоментували ситуацію.
“Сьогодні в нашій мережі стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази. Спеціалісти компанії працюють над усуненням проблеми. Приносимо абонентам вибачення за тимчасові складнощі та дякуємо за розуміння”, — йдеться у повідомленні “Київстар” у фейсбуці.
Перехід на іншу, мережу також не працює.
Згодом у Київстарі прокоментували, що вранці 12 грудня мережа зв’язку Київстару стала мішенню потужної хакерської атаки, що стала причиною технічного збою, у результаті якого тимчасово недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет.
Для фіксації обставин та наслідків протиправних дій з втручання у діяльність мережі Київстару, оператор залучив представників правоохоронних органів та спеціальних державних служб, які наразі працюють в офісі компанії.
“Станом на зараз відомо, що персональні дані абонентів не скомпрометовані. На цей час фахівці оператора працюють над усуненням наслідків хакерської атаки для якнайскорішого відновлення зв’язку та надання сервісів.
Київстар обов’язково надасть компенсацію абонентам, які не мали зв’язку або не могли скористатися сервісами оператора. Приносимо вибачення абонентам за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння”, – йдеться у повідомленні.