Розвертають держустанови та банки: українці скаржаться на проблеми з ID-картками
Українці частіше почали скаржитися на біометричні паспорти (внутрішні ID-картки). Проблема у тому, що держустанови не можуть отримати потрібну інформацію з паспорту.
Про це пише Новий Формат.
Часто державні установи відмовляють у наданні тих чи інших послуг українцям через неможливість завантажити з пластикових документів необхідну інформацію.
Так, банки не можуть перевипустити банківську карту і надати інші банківські послуги власникам id-паспортів.
З такою ж проблемою зіткнулась киянка Тетяна Микитенко, про що присвятила пост на сторінці в Facebook.
В коментарях, до речі, представники банку їй відповідають, що відповідно до вимог законодавства (постанова НБУ № 417 ) у банку повинні бути актуальні дані клієнта, для його коректного обслуговування. Тому навряд чи могли б виникнути проблеми через ID-картку.
“Так як на ID-картки не вказані деякі дані, наприклад, адресу прописки, то необхідно також надати роздрукований додаток, щоб співробітник міг переконатися, що дані не змінилися або навпаки, внести нові дані в базу банку”, — пише співробітник банку Сергій Коваленко.
У той же час, в інших відомствах говорять, що власникам пластикових карт відмовляти не повинні. Так, у Державній міграційній службі кажуть, що вимагати ще якісь документи крім пластикового паспорта не повинні — вся інформація є на електронному чіпі. Хоча у відомстві все ж відзначили, що є нюанси. Наприклад, прописки на чіпі може і не бути.
“Id-карта самодостатній документ, зчитування чіпа ні для чого не потрібно. Там дійсно міститься інформація про місце проживання, але тільки якщо людина захотіла, щоб її туди внесли. , — сказав керівник служби інформації Державної міграційної служби України Сергій Гунько.
Що підтвердити місце проживання, потрібно взяти довідку від органа реєстрації.
.gif)