<

Представлено офіційний логотип Євробачення-2019

Цей запис опубліковано більш як рік тому
13:10 | 9.01.2019 / Новини /
Перегляди
5
/ Коментарі відсутні

Організатор проведення на території Ізраїлю міжнародного пісенного конкурсу Євробачення-2019, мовна корпорація Кан 8 січня представила офіційний логотип конкурсу.

Логотип був розроблений провідним брендинговим агентством країни Studio Adam Feinberg на основі представленого раніше слогана конкурсу Наважся мріяти (Dare to Dream), – повідомляється на офіційному сайті Євробачення, розповідає IA ZIK.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

23 Грудня, Вівторок
22 Грудня, Понеділок