[ОНОВЛЕНО] Нова Пошта відновила роботу клієнтських систем та сервісів
У компанії «Нова пошта» заявили про збій в роботі. Також про збої повідомили в банку Sense та користувачі мобільного оператора Vodafone.
Про це інформує Громадське.
У «Новій пошті» пояснили, що збій стався в роботі системи з обслуговування клієнтів. Його спричинили деякі програмні оновлення. У компанії пообіцяли, що роботу відновлять найближчим часом.
«Як тільки піднімемось — обовʼязково проінформуємо», — додали в «Новій пошті».
Раніше в київських телеграм-каналах писали, що більшість відділень столиці не працюють. Там не можна ані відправити, ані забрати посилку.
Про «технічні труднощі» в роботі застосунку повідомили і в пресслужбі Sense Bank. Там не відображаються, картки та рахунки, не працюють перекази, оплата послуг та обмін валют. Крім того, в застосунку неможливо купити облігації та відкрити депозити й кредити.
Також користувачі мережі стверджують про збій у роботі мобільного оператора Vodafone, однак компанія поки офіційно не коментувала цього.
ОНОВЛЕНО. У зв’язку з деякими програмними оновленнями у роботі системи з обслуговування клієнтів Нової Пошти, зранку 19-го липня, стався технічний збій. Нині роботу усіх клієнтських систем та сервісів відновили, повідомила компанія у телеграмі.