«Об’єднані музикою»: показали логотип цьогорічного Євробачення
Організатори пісенного конкурсу «Євробачення» презентували головний логотип та слоган цьогорічного шоу.
Ним стало класичне багатошарове серце в синьому, жовтому, рожевому та фіолетовому кольорах, пише Суспільне.
Конкурс проходитиме під слоганом “Об’єднані музикою” (United by Music), а у логотипі використано шрифт Penny Lane, що є відсилкою до пісні легендарного ліверпульського гурту The Beatles.
Слоган у своїй промові використала канадсько-українська диригентка Кері-Лінн Вілсон. Вона згадала війну в Україні, порівнявши її з музикою. В її аналогії, диригентська паличка – це зброя, котра не вбиває, а дарує життя, свободу, надію та єднання.
Представляючи логотип, Мартін Грін, керуючий директор заходу від BBC, зазначив: “Цього року логотип ідеально відображає дивовижні партнерські відносини, а головне – силу музики, яку вона несе в собі”.
У BBC також додали, що це «відображає самі витоки конкурсу», який спочатку був створений як експеримент з мовлення, щоб об’єднати Європу.
31-го січняна каналі Суспільне Культура відбулася пряма трансляція «Церемонії передавання ключів місту Ліверпулю та жеребкування учасників півфіналів Пісенного конкурсу Євробачення-2023″.
Під час урочистостей мер Турина, міста-господаря минулорічного конкурсу, Стефано Ло Руссо передав офіційні ключі Євробачення меркині Ліверпуля Джоанні Андерсон. Після чого британські телеведучі Райлан та Ей Джей Одуду проведуть жеребкування за участю членів української громади та молоді з місцевої ліверпульської школи.
Зазначимо, що 67-й Пісенний конкурс “Євробачення” у травні прийматиме Ліверпуль. Представником України на цьогорічному конкурсі є гурт TVORCHI.