<

Єдиний перевізник на маршруті №1: чи загрожує Нововолинську транспортна монополія?

13:03 | 7.03.2025 / Нововолинськ / /
Перегляди
3184
/ Коментарі відсутні

У Нововолинську створили єдиний маршрут, об’єднавши автобусні рейси №2 та №6. Як проходив конкурс на перевезення пасажирів та хто став переможцем, дізнавався БУГ.

Про це журналісти запитали у керівника відділу транспорту та зв’язку Петра Матрипули.

Конкурс на перевезення пасажирів відбувся у листопаді 2024 року. Однією з головних умов участі була наявність мінімум семи низькопідлогових автобусів, пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю, з не менш ніж 16 сидячими місцями. Також транспорт мав відповідати екологічним нормам Євро-5 і вище.

Такі зміни зумовлені оновленням законодавства України щодо порядку проведення конкурсу на перевезення. Починаючи з 2025 року, організатор конкурсу зобов’язаний встановлювати вимогу, що 70% автобусів повинні бути пристосовані для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.

На конкурс у Нововолинську подався лише один учасник – ТОВ “НВ ТРАНС ГРУП” під керівництвом Ігоря Проня. Він і переміг, бо відповідав усім вимогам і мав достатню кількість відповідного транспорту.

Інтерес до конкурсу виявляв також перевізник з Луцька, однак документи так і не подав.

У 2022 році маршрути №2 та №6 обслуговували два різні підприємці. Також відомо, що дружина Ігоря Проня раніше вже займалася перевезеннями в Нововолинську, але використовувала старіші автобуси.

Чи не вплине монополія на перевезеннях на пасажирів?

На це питання Петро Матрипула відповів, що ні, адже ціни на проїзд регулюються чинним законодавством, а відділ транспорту та зв’язку контролює пасажиропотік і коригує графіки руху. Він також зазначив, що навіть за наявності двох перевізників вони могли б створити «коаліцію» і мати ще більший вплив.

У підпорядкуванні Нововолинської міської ради також рейси до Гряд та маршрут 13А до Благодатного. Натомість маршрут №284 «Нововолинськ-Благодатне» знаходиться у підпорядкуванні області.

Нагадаємо, депутат облради Андрій Бокоч на одній із сесій звертався з проханням передати цей маршрут під управління Нововолинська. Це дозволило б міській владі здійснювати належний контроль за вартістю проїзду, дотриманням графіків руху, санітарним станом транспорту та впорядкувати перевезення пасажирів пільгових категорій.

Читайте також: у Нововолинську знову працює зупинка громадського транспорту «Водонапірна башта».

Роз’яснили, чому виник новий маршрут №1 у Нововолинську і що це дає транспортній системі міста.

У Нововолинську з 1 січня 2025 року здорожчав проїзд в громадському транспорті.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

12 Квітня, Субота