<

Інші розділи

Виконком схвалив туристичний логотип та слоган Нововолинська

Цей запис опубліковано більш як рік тому
15:15 | 20.01.2022 / Нововолинськ / /
Перегляди
1150
/ 1 коментар

20-го січня на засіданні виконавчого комітету міськради схвалили туристичний логотип, слоган, брендбук та Положення про використання туристичного логотипа Нововолинська.

Як повідомила заступниця міського голови Нововолинська Юлія Лефтер, протягом 2021-го року було проведено два конкурси на створення туристичного логотипа та слогану.

Було проведено стратегічну сесію, де зібралися представники громадських організацій, виконавчий комітет, активісти та дизайнери, які обговорювали можливі варіанти.

На публічному конкурсі мешканці могли проголосувати за п’ять різних слоганів та додати свій варіант. Шляхом голосування було визначено переможця – “Нововолинськ відкритий до нового”.

Такий же конкурс було організовано і для визначення логотипу.

За результатами голосування, основа логотипу – суцвіття каштану. Форму інтерпретували у вигляді стрілки. Цей елемент символізує сучасність, відкритість міста та його стрімкий розвиток. Кольори яскраві та оптимістичні, а їх поєднання можуть утворювати кольорові коди для певних напрямів розвитку міста, сказали розробники логотипу.

Після схвалення на виконкомі, затвердити логотип та слоган мають депутати на сесії міської ради.

Частина бредбуку (повністю ознайомитись можна на сайті міста):




один коментар
  1. Добре було би виконкому схвалити туристичні маршрути: розбиті дороги, розвалини териконів і шахтних споруд, розвалені підприємства…. А так той бук, слоган та туристичні емблеми неефективні. Значки тролейбусів, автобусів, велодоріжок – тим більше, бо їх немає у місті. Грошики полетіли капітальні. Чи це не про Нововолинськ мова?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

5 Листопада, Вівторок
4 Листопада, Понеділок