З Нововолинським і Ковельським АТП розірвано 6 договорів на перевезення
Непрозорі конкурси, через які десятки працівників опиняються під загрозою звільнення – під стінами облдержадміністрації пікетують представники підприємств-перевізників з різних районів Волині.
Акція протесту волинських перевізників під стінами будівлі ОДА стартувала о 8 годині 27 жовтня, – повідомляє ІА Волинські Новини.
До двох десятків автобусів прибули на Київський майдан. На них розмістили банери за назвами підприємств-перевізників та вимогами прозорого проведення конкурсів, однакових правил гри для всіх та розслідувань зловживань чиновниці облдержадміністрації заступника директора департаменту інфраструктури та туризму-начальника управління транспорту та інфраструктури ОДА Наталії Остапкович. Раніше рішення департаменту перевізники оскаржували у судах, а адвокати, з його слів, розповідали, що на суди розпочинається тиск.

Власник Ковельского АТП та Нововолинського АТП-10708 Валерій Миронюк розповів, що через непрозорі конкурси та втрату маршрутів доведеться звільнити 30 працівників. Простіше, з його слів, звільнити недобросовісного чиновника, через якого підприємство втрачає до половини перевезень у межах області. Також він стверджував, що матеріали конкурсів фальсифікувала Наталія Остапкович і відповідну інформацію нададуть правоохоронцям та СБУ. Йдеться про зміну умов конкурсу, яку, з його слів, робила чиновниця.
До пікетувальників вийшли директор департаменту інфраструктури та туризму Волинської ОДА Іван Мирка та перший заступник голови Волинської ОДА Олександр Степанцов.
Олександр Степанцов пояснював, що договори щомісяця розривають, відповідно до інформації, яку надає про роботу перевізників Укртрансбезпека. Якщо ж договори не розірвати, чиновників можуть притягнути до відповідальності правоохоронці.
Іван Мирка розповів, що перевезення моніторять щомісяця, дивлячись за тим, чи порушують перевізники умови договору. Найбільш поширеними порушеннями є виїзд на маршрут не таких автобусів, які перевізник заявляв в конкурсі або недотримання виїздів. Відповідно до цього моніторингу, щомісяця розривають договори з різними перевізниками. Цього місяця розірвали 20 договорів. Порушення здебільшого стосувалися того, що на маршрути виїздили автобуси, не вказані у договорах, гіршими моделями, про проходження техогляду якими, зі слів чиновника, невідомо. Пасажири, мовляв, нарікають на те, що перевізники «возять людей як шпроти», замість автобусу Еталон перевозячи їх маломісним автобусом Mercedes. Зокрема, розірвали шість договорів з Нововолинським та Ковельським АТП.
Він просив пікетувальників докладно пояснити, у чому полягає непрозорість конкурсів. Іван Мирка пояснив, що бали перевізникам рахує не департамент, а інша структура. Департамент перевіряє документи, які надають перевізники і якщо вони неправильні, перевізника не допускають до участі в конкурсі. Щодо зауваження про зміну інформації на веб-сайті ОДА, через що перевізники не могли нормально підготуватися до конкурсу, він зауважив, що докладну інформацію оприлюднюють в газеті. Розірвання договорів – це єдиний спосіб впливу на перевізників для того, щоб ті виправляли недоілки в роботі, стверджував Іван Мирка.

На його думку, причини для пікетування ОДА нині у перевізників немає.
Учасники акції протесту нарікали на нелегальних перевізників, які перевозять пасажирів на Волині, не сплачуючи жодних податків та не уклавши договорів. Вони запитували у посадовців, скільки протоколів щодо таких недобросовісних перевізників склали цього місяця. Також нарікали на те, що в конкурсах отримують перемогу підприємці, які не мають належних транспортних засобів, бази тощо натомість АТП програють конкурси. Перший заступник голови ОДА не зміг надати цю інформацію, а очільник департаменту інфраструктури та туризму зазначив, що департамент не складає таких протоколів, це робить Укртрансбезпека.
Своєю чергою, директор Ковельського АТП Ірина Шворак зазначила, що у газеті буда розміщена неповна інформація про умови конкурсу на здійснення перевезень. Відповідно, перевізники належним чином не ознайомлені з умовами конкурсу і їх не допускають до участі в ньому. Натомість, мовляв, у конкурсах перемагають ті, хто не має нормальної матеріально-технічної бази, автобусів. Іван Мирка на це запевнив, що перевізники можуть подавати до суду на дії будь-якого держслужбовця.






.gif)