Відбулася друга зустріч Клубу культурних менеджерів
Друга зустріч Клубу культурних менеджерів – проєкту, який реалізується Агенцією регіонального розвитку Прибужжя, – відбулася 20 серпня і зібрала більше 30 учасників та учасниць.
Про це БУГу розповіли організатори заходу. Зустріч була присвячена темам роботи над бюджетом культурного проєкту, а також роботи над просуванням культурного проєкту, який цікавий для туристів.
Учасники слухали лекції, дізнавалися про практичне впровадження успішних культурних проєктів на Волині та брали участь в нетворкінгу.
Перед присутніми виступили три спікери:
Як популяризувати історичну місцину, зробивши якісний медіапродукт і розповісти історію так, аби зацікавити приїхати сюди туристів? Про це розповів Андрій Павляшик – історик та екскурсовод, автор медійного проєкту «Екскурсії з істориком».
Як розібратися між фінансових хащ бюджету, слідуючи простим правилам? На це запитання відповіла фінансова менеджерка, бухгалтерка культурних проєктів «Фронтера», «Княжий», Міжнародний джазовий фестивалю Art Jazz, «Театралізований фестиваль «Торчинський ярмарок» та ін. Катерина Бодня.
Як бюджетувати культурний проєкт, яких помилок не варто припускатися, та що робити з фінансами, коли ви вже його виграли? Як розподілити статті витрат на транші та реалізувати проєкт успішно, дотримуючись бюджету? Про це розповіла засновниця Агенції регіонального розвитку Прибужжя, фінансова експертка Оксана Киричук.
Наступна зустріч клубу вже згодом. Щоб взяти участь, реєструйтеся за посиланням.
Нагадаємо, проєкт реалізується Агенцією регіонального розвитку Прибужжя за підтримки Українського культурного фонду