У Нововолинську не можуть поділити церкву
16:47 | 18.06.2017 / Нововолинськ /
/
коментар 41
Парафіяни Покровської церкви пояснюють: на недільну службу до них зненацька приїхав владика і відсторонив отця Ігоря від парафії.
Парафіяни не згодні з таким рішенням, у церкві почали замінювати замки, – повідомляє Нововолинський інформаційний портал.
Деталі дивіться на відео:
.gif)
А ви перестаньте ходити, тоді в того нового “продавця” невидимих послуг не буде прибутку, і його погонять в шию.Все просто. Або ні копійки не давайте пожертв новому попові.
А взагалі, Остап Бендер правий:” По чем опиум для народа?”
Хто шанує священика, той буде шанувати і Бога, а хто став зневажати священика, той мало-помалу дійде і до образ Бога. Хоча б священик був і не побожний, але Бог, бачачи, що з благоговіння до Нього ти поважаєш навіть і недостойного честі, Сам віддасть тобі нагороду.
Святитель Іоанн Златоуст
А ніхто не хоче спитати,чому відсторонили о.Ігоря?Мабуть,на те була причина.І,наскільки я знаю,більшість якраз не хотіла о.Ігоря.
Та “більшість” яку ви зібрали і скликали до церкви на приїзд владики. А що наш владика так таємно їхав, боявся що люди дізнаються і вчинять йому опір? Така людина, яка не має поваги ні до церкви, ні до людей, взагалі не може бути не те що владикою, а священнослужителем. Церква в нас бачите для нього конюшня, підлога хитається. Чи він так боїться через свою масу провалитися в ту підлогу до самого пекла? Піст пройшов один, другий, а наш владика тільки виростає, і жир з обличчя витирає на службі, так бідний трудиця і за нашу церкву вболіває. Пропили церковні гроші за один день біля 5 тисяч, то думає що так завжди його вітатимуть.
Не Вам судити і призначати хто має право бути священником а хто ні!!! Спочатку дивіться на свої вчинки!
Але ж ви судите о.Ігоря!!! Яке ви маєте право на це?
І не “якісь люди “приїхали з Володимира Волинського,а керівництво церкви,до якого неодноразово звертались прихожани.Все законно.І ще одна ремарочка.В дитини брати коментарі?М’яко кажучи,дивно.Якщо “Буг”вважає себе серйозним ,то мав би взяти офіційний коментар.
У мене повага до о.І. давно зникла..після похорон матері. Коли над труною стоїть 5 дітей, а панотець каже “давайте швидше, закопуйте, я не маю на вас часу…”
Я підтримую вас у вашому коментарі
Суб’єктивна думка ваша є правильною
Тому що за часів заснування храмів казна ставилась вище всього
Але знаючи одного отця який при слова від мене “яка такса”
Відповів “такого нема це воля ваша якщо можете пожертвуйте а ні то я все одно виконаю обряд”
Церква – це бізнес, а бізнес – конкуренція. Нема чому дивуватися. Цікаво тільки що Бог по тому поводу думає)
Цікава ситуація склалась, попередній священик о.Орест який не витримав тиску настоятеля пішов за власним бажанням. Ну нехай, не зійшлись характерами… Призначено досвіченого священика о.Ігоря Бігуна – теж не підходить о. Ігорю Фесині і його прибічникам. Призначено молодого священика о.Володимира – і той поганий…можливо не тих змінюють?
О.Ігор Бігун такий досвічений, що поміняв 6 церков, так він скрізь навів лад. А тепер докерувався до того, що в його соборі священників більше ніж парафіян. А його син в нашій церкві закривав парафіянам рот, а потім ще збирався присягатися на Біблії що такого не говорив.
Стосовно о. Ігоря Бігуна. Служив у с. Зоря, був переведений до Хобултови, де перед тим служив декан, який перейшов до собору у місто. В 2002 році, митрополитом Яковом був переведений у собор Різдва Христового. За час служіння у Хобултові, збудував церкву у Фалемичах.
Звідки ви взяли аж шість церков?
Не хочу нікого образити, але коментуючи дану справу, не опускайтеся нижче заповідей Божих, зокрема дев”яту. (Надіюся що ви її знаєте)
Знаю о. Ігоря Бігуна з 1998 року. Священник, духовний наставник, добрий порадник, з початком війни не одноразово відвідував наших хлопців на передовій і продовжує це робити.
Стосовно о.Ігоря Бігуна. Не варто присвоювати йому заслуги інших. Читаємо:
У невеличкому (близько шістдесяти дворів) селі Фалемичі збудований величний храм. Гарний та ошатний. Уже двадцять років у ньому проводяться богослужіння. Тут на рушничок щастя стають молодята, тут хрестять дітей. Звідси в останню путь проводжають односельців. Настоятелем церкви ось уже одинадцять років є отець Микола Гнідець. За цей час він заслужив любов та повагу своєї пастви, їхню підтримку. Щоразу долаючи майже 60 кілометрів, священик і у спеку, і в холод поспішає до своїх прихожан із села Рогожани, де мешкає й очолює церкву Преображення Господнього.
У Фалемичах це вже третій храм – попередні два були зруйновані. Ініціював його будівництво тоді ще директор консервного заводу Віктор Скромний, якому селяни вдячні й досі. Фундамент заклали на місці спаленого у 1943 році дерев’яного храму, який теж був названий на честь Покрови Божої Матері. Коли Володимир-Волинський консервний завод, який виділяв кошти на спорудження храму, змінив власника, будівництво лягло на плечі громади. Протягом довгих дев’яти років богослужіння проводилися в наметі, який стояв поруч. Священнослужителі о.Віталій Худий, о.Василь Маврик, о.Євген Рябець, о.Ігор Бігун доносили до парафіян слово Господнє й доклали до спорудження святині не лише чимало сил, а й частинку своєї душі.
Сьогодні храм ще потребує чимало роботи, терпіння та коштів, щоб зміг засяяти у повній красі. Потрібно провести внутрішнє оздоблення церкви, розмалювати стіни та купол, обгородити церкву і встановити дзвони, які б щонеділі та у свята сповіщали усіх про початок богослужіння. Прихожани церкви та її настоятель сподіваються, що з Божою поміччю гуртом завершать облаштування храму. Тим більше, що цього року обрали старостою Руслана Павлюка, який є справжнім господарем і допомагає священикові добудовувати храм та обробляти гектар городу, який закріплений за церквою.
Не так давно сидів на кухні
І мріяв про покращення
Усе пройшло як нам “толкають”
І все змінилось до путі
Уже безвіз і комуналку ми підняли у 2 рази
Те що применшив не матюкайте за рази
Де 2 там 3 де 3 там 5 я просто заібав..я рахувать
Та ми народ не забувайтесь
Нам троха гірше як Князям
І кожен день хтось виживає
І вже не мріє про власний “став”
Та що спиратися на теє місто
Можливо винуваті ми
Ху..і , гон.д. .ни, наркомани,
То може ми усі такі
Не можемо їм дати ради а може і
ЗОВСІМ ПИЗ…И!
І як після того всього ходити до них в церкву?? Якщо вони грішать більше за нас
Шановна церква в душі ходити до батюшок
Це питання для себе самої
Їхній гріх це їхній гріх
Кожен відповість
Я згідний з тим що всі заробляють як можуть
Батюшки по своєму
І ми по своємо
Золоте правило “вас ніхто не заставить ходити в церкву! Це лише ваше індивідуальне рішення!”
За що боровся о.Ігор на те і напоровся.За своєї жадібності і заздрості до о.Ореста, якого парафіяни поважали більше і ходили в церкву послухати Боже слово на службі саме з його уст – він вижив його разом зі своїм односельчанином Степаном зі собору.А тепер настала справедливість якій він не хоче коритись.Гнати потрібно того о.Ігоря,так як людина яка в душі прагне зла ближньому не може сповідувати благословення
Пишуть, тут в основному, люди що до церкви не ходять. Які ніколи не тримали у руках Біблії і не знають Заповідей. По-людському пишуть – так, як живуть і думають. Кожен з нас буде відповідати перед Богом. За те, що вчинив. За чужі гріхи ні – тільки за власні. Може, потрібно було б розібратися у ситуації, а вже потім щось писати під псячими кличками?
так файно почали писати – а закінчили псячими кличками
Якесь дежавю:я вже щось таке чула за цю церкву.Ще коли там служилио.Володимир та о.Микола. А потім коли о.Орест лише прийшов до храму то намагався використати свої знайомства наверху щоб бути головним у храмі.Лише о.Ігор ні з ким не сварився:адже коли він прибув служити до Нововолинська тоді головним був о.Володимир.То може священнику о.Оресту члід подумати за боже а не лише про сварки,чвари і гроші.
А після о.Ореста наш “мудрий і справедливий” владика, який називає церкву конюшнею, присилає другим священником точно таку саму його копію – о.Володимира. Він ще для церкви нічого не зробив, а вже йде по тому самому сценарію що і Орест, квартири, будинки і т.д…Невже це не сплановано раніше? І їздить докладати у Володимир-Волинський кожне слово, яке сказане у церкві.
Чому навчає О.Ігор своїх прислужників:
тікати з церкви за його наказом із його ж барсеткою і під час бігу скидати стихаря!!!!
нетолерантно розмовляти із старшими людьми!!!!
А ще йому дуже важко віддати громаді “золоте корито”, тому так і веде себе, як мала дитина, а не настоятель. Не місце таким настоятелям!!!
А старші люди дуже толерантно розмовляли в церкві? Обзивали, кляли, реготали, в долоні плескали. Але ж вони старші – їм виходить можна? В людей має бути якась життєва мудрість, а тут спрацьовує вислів “що з літ – то з розуму”.
а в чому незрозуміла поведінка? в тому, що він просив коментар, а “духовенство” не дало, бо “нема благословіння від владики”??? ви хоть відео подивіться, перед тим як писати подібну маячню
Усі події які відбулись у неділю були не законними. Архиєрей, який прибув проводити збори не повідомив про свій візит Парафіяльну раду(яка згідно статуту УПЦ КП є керівним органом парафії). Він як чинний настоятель храму мав повідомити про збори громади саме цей орган. Про це написано в статуті Церкви. Чомусь він цього не вчинив. Жоден з членів Ради не знав про збори. А оскільки він цього не вчинив, то мета його прибуття була не законною. Дії архиєрея суперечили, як нормам хрситиянської моралі так і законам Церкви. Збори відбулись не законно.
А знаєте як вони на тих зборах голосували? Перед службою сестриця пані Анастасія ходила по церкві і підмовляла людей голосувати проти о.Ігора. Тільки трошки помилилася і підійшла не до тих що треба)))
сестриці пані Анастасії не було в церкві. Вона хвора і вже 2 тижні в лікарні. То до кого вона підходила? Можливо до вас , коли ви як справжня християнка відвідували її в лікарні?
Прошу вибачення у пані Анастасії!!! Чоловік, до якого підходили агітатори, переплутав ім’я. Після вашого коментаря я це ще раз уточнила, бо не хочу ні на кого зводити наклепи. Але факт залишається фактом, агітація проводилась.
Прошу вибачення у пані Анастасії!!! Чоловік, до якого підходили агітатори, переплутав ім’я. Я це ще раз уточнила, бо не хочу ні на кого зводити наклепи. Але факт залишається фактом, агітація проводилась.
Я є прихожанкою, церкви Покрови пресвятої Богородиці. Вказую повністю своє імя і прізвище – Сопронюк(Пристайко) Марія Іванівна, бо не хочу бути анонімом, який стільки бруду і неправди вилив на отця Ігора, бо можу заперечити кожне Ваше слово,анонім в цьому бруді, який ви, виклали в інтернет на поряду людину, священника, настоятеля церкви.І Анонімом ви є для людей, а не для Бога. Я читала Ваш брудний коментар щодо нашого порядного священника та настоятеля отця Ігора. На відміну від вас, анонім, і Вас, пані Камишнікова, яка не провела журналістського разслідування і виклала свій коментар в інтернет(я розумію, що для псів, якими Ви опікуєтеся, не потрібні журналістські розування), але ж тут затронута доля людини, порядного священника настоятеля,
Ігора і репутація української православної церкви Київського Патріархату, тому, я хочу стати відкрито на захист отця Ігора і захист нашої української православної церкви Київського Патріархату проти тих людей, які ллють бруд на отця Ігора, і проти людей, які не ходять до нашої церкви, або ходять дуже рідко і розповсюджують цей бруд.Дуже хочу звернутися до тих людей, які приходили до нашої церкви під час цих бурхливих подій, що відбувалися в ншій церкві,щоб вони ходили завжди до нашої церкви, а не під кінець служби Божої і не лише на запрошення своїх батьків і друзівх, щоб підбурювати людей і знімати на фотоапарат, а самі чомусь не хочуть давати інтервю на камеру, як це показано на відео., або ходять перед службою і просять проголосувати прити отця Ігора, коли приїде Владика.Не секрет, що багато, є людей, які скажуть гарні слова про отця Ігора, і стають на його захист. Це свідчать події цієї неділі, коли з отцем Ігорем залишилися люди,які його підтримали., а владика Матфей залишився без групи підтримки . Знайдеться той, хто скаже, що дуже мало людей,так в цю неділю їх було не мало, а дуже мало, тому, що про приїзд владики , Матфея знали лише люди, які підтримували отця Ореста, який сам пішов з нашої церкви на парафію свого тата,який є священником Автокефальної церкви. Отець Орест , коли прощався з парафіянами після служби Божої нам так пояснив в церкві.Ми всі присутні були вражені цим кроком, який він зробив. Адже декілька наділь перед тим,коли було вирішене питання про оплату найманого житла отцю Оресту, коли отець Ігор його запитав, чи він уже задоволений, то отець Орест повідомив на церкві, що так, він задоволений всім.І тому цей крок отця Ореста піти з нашої церкви сколихнув всіх парафіян, як прихильників одного священнослужителя так і прихильників іншого. Ми всі парафіяни нашої церкви є свідками того, що отець Ігор завжди радився з нами після служби по будь – якому питанню, яке потрібно було вирішити йому, як настоятелю нашої церкви. Тому, всі думали, що, нарешті, ці непорозуміння скінчилися, бо отці правили разом вже як завжди. Як бачимо, отець Ігор опікувався і далі отцем Орестом. Адже, ні для кого не є секретом, що отець Орест прийшов в нашу церкву служити другим священником і сформувався як священник,коло отця Ігора, який неодноразово навчав його.Отець Ігор був гарним наставником і вчителем для нього, коли за час служіння в нашій церкві, отець Орест , сформував коло себе теж певне коло своїх прихильників..Але, якщо отець Орест хотів перейти до тата і служити разом з ним в Автокефальній цкркві, то потрібно було нам , під час прощання, повідомити всім парафіянам, щоб це чули його прихильники, а не вигадували потім різних несенітниць і не лили бруд на отця Ігора. Отець Орест пішов з нашої парафії.Тому сталося так, що люди поділилися і виникло таке протистояння , і церкви ніхто не ділить. Отець Орест – врешті – решт доросла людина і має право сам вирішувати де йому служити.І замість того, щоб лити бруд один на одного і на священнослужителів, потрібно уважно слухати проповіді і ходити до сповіді, адже, навіть, наша присутність в цьому , що ми самі створили в церкві – це є гріх., не кажучи вже про те, що ми говорили про священнослужителів. Ми всі помиляємося і грішимо, адже ми не є досконалі і не живемо в ідеальних умовах, тому повинні багато чого зрозуміти покаятись приходити до сповіді і далі ходити в нашу церкву. Такі протистоянняє скрізь, тільки це не виноситься на загальні обговорення, а вирішується між священниками. І нам потрібно ходити до церкви і не вмішуватися до священникі, бо ми не знаємо всіх канонів церкви і вимагаємо деколи від священників того чого ми хочемо.Ми повинні розібратися і навести лад в своїй сімї, правильно виховувати наших дітей, водити їх до церкви, щоб вони знала, що таке гріх, сповідь, причастя, десять Божих заповідей. Адже ми є прикладом для наших дітей, внуків. Щоб діти і внуки наші не займалися розпустою, а ходили до церкви.І коли б батьки, дідусі, бабусі займалися своїми нащадками, то ім би не було коли лізти до священникі,в вівтар без благословіння. Недавно була прощена неділя і ми всі в церкві прощали один одного, але виявляється, як показали нинішні події, дехто не усвідомлює що таке прощення і затаїли злобу і виливали бруд тут зараз в церкві. Тому давайте всі щиро покаємося простімо один одного і не розпинаймо священників на церкві, як це робили цієї неділі з отцем Ігорем. Скільки добрих справ ним зроблено в церкві , в місті, для бійців АТО. Адже він зумів так організувати людей, які не байдужі до його прохань: Наша церква одна з перших в місті Нововолинську по підтримці бійцій АТО, дітей – сиріт (сиротиня) на території АТО. Про це свідчать грамоти, які висять на стінах в церкві і , думаю, багато чого доброго чого ми не знаємо нам розповість спілка капеланів Волинської області про отця Ігора, з якою він співпрацює,.Я думаю, шановні капелани Волинсько області, Ви це зробите в засобах масової інформації, бо хочу Вам сказати, що багато людей нашого міста не знають про існування і благодійну діяльність вашої спілки.А вилити бруд можна на будь – кого і це вміють зробити всі, а от доброго слова не всі скажуть. То ж ходімо до нашої церкви зі страхом, уважно слухаймо навчання священників, прикрашаймо її нашою присутністю, добрими справами.
Мені дуже прикро, що молоді священники, які приходять до нашої церкви, ще нічого не зробили для неї, а вже просять оплачувати їм проживання або купувати житло.Ми парафіяни церкви іпенсіонери
даємо свої кошти на благоустрій церкви а не на оплату житла священникам або купівлю житла священнослужителям.Нам всім зараз важко. Звичайно заперечувати не буду мабуть є люди які хочуть купити житло для священників. Будь – ласка відкривайте ім рахунки в банках кладіть на них кошти,купуйте їм квартири і будуйте для них храми.
Дуже прошу і думаю мене теж підтримають парафіяни, залишити отця Ігора в спокої, дати і далі служити і бути наставником і настоятелем в нашій Покровській церкві міста Нововолинська,який є гідним продовжувачем традицій покійного отця Володимира, який заснував першу церкву в місті Нововолинську Київського патріархату.Отець Ігор – чесна порядна людина, як священник української,православної церкви Київського патріархату, він нікому не дає її знищити чи перефарбувати. І зараз Як йому не важко, він не зневірюється, а бореться за неї, за правду ,за чистоту. Адже, Господь все бачить і йому допомагає.Отець Ігор теж прийшов до нашої церкви молодим священнико і теж жив на квартирі, яку знімав і ми не знаємо з його уст про всі сімейні питання, які він вирішував сам без нас парафіян не виносив ніколи своїх сімийних проблемелем на церкву. Мені дійсно прикро, але не за церкву,і церкву ніхто не ділить, а за людей , які вмішуються до священників, колотять, як колись колотили при покійному отцю Володимиру і знов вони в перших рядах заколотників, підбурюють людей проти отця Ігора, який є гідним правонаступником покійного отця Володимира, береже нашу церкву, дбає про красу церкви,виховує гідну зміну молодих послушників.
А помиляються в житті і на роботі всі бо не помиляється тільки той, хто нічого не робить, навіть якщо і є написані закони і інструкції. І ще хочу звернутися до цих людей, які були причетні до колотнечі при покійному отцю Володимиру( це той самий сценарій,за яким ви діяли тоді і у вас нічого не вийшло).Ви не зробили ніяких висновків до чого привели ваші брудні справи і продовжуєте робити свої ганебні грязні справи. Тоді Ви хотіли зробити покійного отця Миколу настоятелем і зараз теж Ви хотіли зробити отця Ореста настоятелем нашого храму. Але Господь все бачить і тільки він розпорядиться зробить так як має бути. Звичайно дуже жаль,що це все переживає сімя отця Ігора,його діти, матушка,які ділять з ним його кожен день.
Нам здаєтьсял що у отця Ігора важкий хрест,але не посильного хреста Господь не дає і він з честю його несе, то ж допоможімо йому, підтримаймо його у ці важкі дні , скажімо йому ласкаві слова, адже з дитинства він їх мало чув, бо ріс без матері, без її тепла і ласки.
І всі зауваження він врахує і виправиться в своїх недоліках а ми йому допоможімо – не втручаймосяя,бо це свого роду теж допомога. Подумайте як будуть Ваші діти ,внуки і покоління розраховуватися за ваші ганебні вчинки.
Дуже прошу вибачити мене за помилки в словах чи реченнях бо дуже хвилююся. А байдужою бути в цій ситуації я не змогла бо це теж є гріх.Багато хто прочитає мій коментар і зрозуміє чому склалася така ситуаці бо отецьІгор дуже добрий лояльний, хоче щоб було добре тому і вчив отця Ореста.Я думаю з цих подій ми всі зробимо вірні висновки і будемо ходити до нашої милої церкви на богослужіння де настоятеле буде отець Ігор.
По тому що ви тут виписуєте зразу ж видно хто ви є і як вас в церкві навчили любити ближнього. Ви хоч на голові ходіть і доказуйте що любите Бога і церкву, ваші вчинки доказують протилежне! Людина яка такими бридкими словами дозволяє собі писати про іншого, а тим більше про священика (“пропили гроші” “його маса” “провалиться до пекла” “жир з обличчя”) і гроша не варта. Схаменіться люди.
Я особисто чула як священник з Володимира погрожував парафіянам нашої церкви їх життям. Так ви мені скажіть, такі люди можуть називатися, владиками, священниками, дияконами? Вони взагалі не мають права хоч якось пов”язувати себе з церквою і Богом. Це стовідсотковий рекет.
P.S.: тут ви Коля, а на НВІПІ – Сергій Гамар)))
Для пані Марії Сопронюк.
Вчителем і наставником отцяОреста був і є його батько отець Тарасій. Ця людина була вихована у сім’ї священика, з дитинства вбирала настанови до правильного життя. Ігорю ще треба повчитися у нього смирення, покори та поваги до людей навколо. І ще щодо навчання. Отець Орест закінчив духовну академію, коли ж Ігор лише семінарію, вступивши за третім разом. То хто кого мав вчити? Дайте спокій достойній людині. Зараз справа в іншому. Ігореві не ” підходить” жоден священик. Він вже “з’їв” Романа, Ореста ,Отця Ігора Бігуна і взявся за молодого Володимира. Скільки це може тривати, це царювання?
Шановні прихожани! Моє серце облите кров’ю і розривається на частини від того, що обстановка в нашій церкві досягнула критичної межі . Дуже сильно всіх прошу вгамувати свої емоції , крики, взаємні образи і почути одне одного!!! Ми всі допускаємо помилки і потрібно нам всім цивілізовано все повиправляти самим без втручання сторонніх осіб в межах здорового глузду. Основною причиною нашого конфлікту є мізерні недостатні знання Божого закону !!!
По питанню проведеної ревізії в церкві повідомляю , що ніяких порушень по використанню церковних коштів не встановлено. Владика не бухгалтер і при оголошенні результатів ревізії не врахував залишку коштів, які були на початок року. Це питання вже врегульовано і о. Ігор поновлений на посаді. Будь –які прихожани з будь-якої сторони , які хочуть бути членами ревізійної комісії, будуть одноголосно підтримані . Дуже велика просьба, щоб саме ця наша новообрана ревізійна комісія провела будь-які ревізії і перевірила результати перевірки ревізії з деканату, а потім оголосила результати перепровірки!!! Звичайно, що при цьому необхідно буде взяти і вислухати всі пояснення всіх відповідальних осіб !!!
Перед тим, як написати про розподіл церковних коштів, хочу засвідчити дуже прикрий випадок, який стався зі мною більше 30-ти років назад. Я йшла в монастир, і мене подружка ( яка живе в протилежному кінці міста) попросила заказати за неї молебінь і дала мені 1 руб. Молебінь коштував 0,25 руб., ще купила свічки і мені в касі здали 0,25 руб. здачі. Немаючи поняття у Божих справах , я механічно взяла собі здачу. Невдовзі на рівному місці біля хати я впала і виломала руку з великими зміщеннями кісток. Лікар сказав, що навіть і з шахти йому не привозять таких сильно травмованих людей ! Після операції під загальним наркозом в реанімації мене довго не могли привести до тями після наркозу. Я ледь залишилася жива і витратила купу грошей. Священник сказав, що це є наслідком якогось смертельного гріха, який я вчинила перед Богом. Він дуже довго мене допитував і ледь догадався запитати чи я де не забрала собі здачу, коли заказувала за когось молебінь,бо це були гроші призначені для Бога і їх необхідно було кинути на церкву !!! Це є смертельний гріх !!!
Можливо хтось із наших прихожан щось не зрозумів, перекрутив факти , повірив якимось неперевіреним слухам, пліткам і т.д. Я хочу донести до всіх інформацію , яку я чула багаторазово на проповідях різних священників, і про що неодноразово на зборах пояснював нам о.Ігор.
Лише наша православна віра благословенна у Бога, і лише у нас є можливість вимолити Боже благословіння не лише для себе, а й для наших рідних. Для цього необхідно не тільки дотриматись всіх заповідей і канонів, а й віддати Богові не менше десятини своїх доходів. Якщо на цьому зекономити, то втрачається частина Божої охорони і на нас будуть накладені штрафні санкції ( потратимо значно більше грошей на тяжкі хвороби, похорони, втратимо роботу, бізнес і т.д.). У церкві здійснюються найбільші святі таїнства : причастя, введення у храм Божий, хрестини, вінчання, похорони. Їх здійснення неможливе і не мають сенсу , якщо церква не має сили, тобто Божої благодаті. Основною умовою по забезпеченню Божої благодаті у храмі є цілеспрямоване витрачання церковних коштів , які ми подали на церкву ( а не особисто священнику.) Настоятель храму є відповідальною особою перед Богом за витрачанням церковних коштів за призначенням. Для Бога угодно почепити на вході у церкву маленьку лампочку , заплатити зарплату священникам у розмірі середнього доходу основної частини прихожан ( мінімальна пенсія) , а решту передати виключно Божим дітям. До Божих дітей відносяться виключно сирота, вдова та інваліди. Дана категорія людей знаходиться під підвищеною опікою Господа ! Саме тому ми всі ще з раннього дитинства знаємо, що догодимо Богу, якщо окажемо допомогу Божим дітям і недай Бог обідити дану категорію людей, тому що винна особа не обереться тяжкої біди до сьомого покоління!!! Лише виключно з високого благословіння Владики ( людина наближена до Господа і за постійними молитвами сам Господь показує йому на що першочергово можна використовувати кошти) настоятель благословляє витрачати кошти на відповідні ремонти і прикраси храму і т.п. При будь-яких нагальних потребах ремонту храму і т.п. неможливо забезпечити Божу силу храму для проведення церковних таїнств, якщо не перерахувати кошти Божим дітям !!! Це означає, що ми всі не будемо мати гарантії від Божої охорони, коли проведемо всі необхідні церковні таїнства ( причастя, хрестини, вінчання, похорони). Крім цього, настоятель несе смертельну відповідальність перед Богом при нецілеспрямованому використанні церковних коштів!!! З цього видно, що о.Ігор любою ціною старався догодити Господу, а не прихожанам чи о. Оресту. Як безглуздо читати було коментар в інтернеті , де було написано , що о.Ігор неперевершеної підлості, тому що перерахував кошти на сиротинець, а не на квартиру о. Оресту ?????
Багато прихожан були дуже сильно шоковані, коли на зборах окремі прихожани по-звірячому глумилися над о. Ігорем , де обговорювались питання купівлі квартири для о. Ореста. Настоятель зачитував звіт про використання коштів , з якого було видно , що коштів не вистачає навіть для нагальних потреб, а не то що для придбання квартири. Незважаючи на те, що всі прихожани проголосували за надання допомоги обом священникам по 2000 грн., о. Ігор не благословив дане рішення громади, а через декілька днів заявив, що вони з о. Орестом обоє відмовляються від допомоги з церковних коштів. Я впевнена, що о.Ігор переконав свого учня о. Ореста в тому , що надання допомоги молодому здоровому хлопцеві із заможної сім’ї ( у батька двоповерхова хата) із церковних грошей дуже сильно суперечить Божому закону при великій нехватці церковних коштів для вирішення нагальних потреб по утриманню храму !!! Отець Ігор відноситься до розряду Божих дітей і має повне законне право отримувати допомогу з церковних грошей !!! Незважаючи на значну фінансову скруту його сім’ї, він категорично відмовився від своєї законної допомоги з церковних грошей із-за своєї підвищеної скромності , порядності, найвищої степені відповідальності перед Богом!!! Неодноразово на зборах о. Ігор не тільки пояснював, а дуже сильно просив прихожан, у кого є така можливість надати допомогу на оренду квартири о. Оресту і навіть купити йому квартиру за кошти прихожан, а не за церковні кошти !!! Настоятель храму відмовився благословити книгу для збору коштів від прихожан на купівлю квартири для о. Ореста тому що це не має відношення до церковних грошей і навіть може призвести до зменшення пожертвувань на храм від несвідомих громадян!!! Таким питанням можуть займатися активісти . Вимога придбати о.Оресту квартиру супроводжувалась значними глузуваннями і погрозами на адресу о. Ігоря. Він дуже добре усвідомлював, що це може призвести до його повного психологічного і навіть фізичного знищення. Але навіть якби активісти його розіп’яли на хресті, то він би не відступив би від Божого закону!!!
Якщо священник своїми духовними якостями і найвищою степінню намоленості заслужить у Бога вимолити ласку для врятування життя нашому найдорожчому родичу, то без ніяких просьб і вимог ми самі його нагородимо навіть царським палацом і мільйонами за рахунок наших власних коштів!!!
Отець Ігор неодноразово на церковних зборах пояснював прихожанам на що використовуються церковні кошти, але це призводило до неписаних нервових зривів прихожан і нанесенню шкоди їхньому здоров’ю. Це відбувалось тому , що окремі прихожани не мали бажання почути благословення по розподілу коштів, а лише дуже сильно емоційно диктували свої вимоги і права по розподілу церковних коштів. Отець Ігор сказав, що в такій ситуації йому простіше самому розподілити церковні гроші щоб не забирати стільки багато здоров’я у прихожан, які не мають бажання почути Закон Божий по даному питанню. Найближчим часом у церкві буде поновлена комісія, яка буде займатися розподілом Божих грошей. Цей розподіл коштів громадою відбувається виключно з благословіння настоятеля храму. Тобто , настоятель благословляє перерахувати кошти на сиротинець або будинок інвалідів , а громада вже сама вирішує що краще шляхом голосування!!! Віддаючись фанатично служінню Господу, можливо о. Ігор і не дотримався формальності та адміністративних вимог і були відсутні десь 5 підписів прихожан. Але навіть і 1000 підписів прихожан абсолютно нічого не значить без розподілу коштів виключно за благословінням настоятеля . Тому що ніколи настоятель, Владика, Патріарх не допустять розбазарювання Божих грошей не за строгим призначенням для угоди Господу. Основне, тільки за благословінням на шляхи розподілу комісія захищається від смертельного гріха перед Богом !!! Вірю, що поновлена комісія по розподілу коштів приведе всі документи до відповідності адміністративним вимогам.
На мою думку, ми повинні заручитись благословінням Владики і затвердити зарплату обох священників з церковних грошей на рівні мінімальної зарплати 3200 грн., компенсації комунальних послуг у розмірі 2000 грн. . Навіть такий мізерний рівень не дасть можливості із-за недостатності церковних грошей проводити обов’язкові перерахування для Божих дітей , платити комунальні платежі за храм, провести елементарний поточний ремонт храму і організацію богослужінь. Владика благословив провести першочергово ремонт підлоги в храмі і замінити престол ( приблизно 50 000 грн.), що навіть і теоретично неможливо виконати !!! Що першочергово угодно для Бога може вирішити тільки настоятель з благословіння Владики!!!
Придбання квартири, машини для церкви теоретично можливо у нас тільки за кошти прихожан , а не церковні гроші!!!
Церква є неприбуткова організація і утримується виключно за добровільні пожертвування прихожан. На касі ведеться журнал пожертвувань по бажанню прихожан оголосити їх і отримати подяку і благословіння. Це журнал для Людей , а не для Бога і не для обліку !!! Для забезпечення обліку грошей згідно законодавства необхідно поставити касові апарати біля кожної скриньки під іконами і кожному прихожанину видавати чек на отриману пожертву на храм. Для благодійної організації це недоцільно проводити! Якщо передбачена формальна адміністративна вимога для рекламної книги на касі прошнурувати , поставити підписи і печатки , то це не проблема і буде виправлена новообраним касиром. Вищевказані дрібні формальні недоліки по веденню адміністративної документації не призвели до порушень підрахунку та розподілу церковних грошей!!!
Навіть для прихожан, які не мають елементарних знань Божого закону видно неозброєним оком, що найбільше получили від нас Владика і о.Ігор. Це сталося тому, що саме їхні молитви за всіх наших прихожан найбільше почув Господь! Ми всі маємо дуже сильно велику степінь гріховності , а вони просять Господа врятувати наші грішні душі від гріха. На народній мові це пояснюється так: у хату до вас прийшли витягнути ваш телевізор ( тобто Господь витягує від власності Сатани наші душі), а господар ( Сатана) чинить смертельний опір! Священники дуже добре знають , що це не ми з ними так сильно сваримось, а Сатана не хоче добровільно відпустити з пропасті наші грішні душі!!!
Робота священника оцінюється не по правильності ведення якихось формальних адміністративних документів, а по тому, як чує Господь їхні молитви!!! Комусь треба 1000 раз повторити Господи помилуй , а когось Господь почує із першого разу!!! То, що може зробити для нас високо- досвідчений з високою степінню намоленості і наближений до Бога священник , то недоступно для менш досвідченого!!!
Якщо є ангел на світі, то це ви, о.Ігор!!! Священника із розряду Божих дітей першочергово чує Господь !!! Якщо до цього ще добавити високі духовні якості , фанатичну відданість Богу до самознищення і високу степінь нетерпимості до своїх і наших гріхів , то цілком зрозуміло, що ви для нас не просто дарунок Божий, а цілий скарб!!! Дуже дивно, що опоненти не пам’ятають добра, яке ви їм постійно давали. А я пам’ятаю , як всі були просто шоковані , як ви величали батька однорічної дитини Андрія! Ви тоді говорили , що це наш Андрій, беріть приклад як треба справляти день народження дитини , він наша гордість з верхнього хору! Я тоді зосім і не знала, що це сім’я нашої Наталі Сидорчук!!! А тепер по незрозумілим надуманим безпідставним причинам оказується ми найтяжчі опоненти!!!
Всі прихожани храму задоволені, що настоятелем у нас є сам Владика. Хто хоч трохи розуміється в цьому , то неодмінно замітив майстер-клас , коли ви приїжджали до нас у травні. Я не вмію цього грамотно пояснити, але за лічені хвилини всі були відключені і відбувся прямий зв’язок з Богом! Небо було відкрите, проси що хочеш у Бога !!! Всім зрозуміло , що ви не будете нашим настоятелем, а на другому місці після вас є виключно отець Ігор !!! За о. Ігорем стоїть сам Господь , тому будь-які інші вирішення питання в судах усіх рівнів , податкових інспекціях, прокуратурах є безрезультатними.
Я звертаюся до наших опонентів, бо ніяк не можу зрозуміти що вони хочуть !!! Без криків, емоцій , нервових зривів ми готові до переговорів з вами і можемо йти на уступки , але лише при одній умові , що настоятель храму виключно о. Ігор!!!
Повністю впевнена , що за спільними молитвами наших всіх священників і особливо Владики найближчим часом нам Господь відкриє очі і поверне розум простити взаємні образи і об’єднатися.
Відповідь до п. Тетяни
Ви пишете неправду, коли був рік моїй денечці то до причастилися ми ходили і ще були живі покійний отець Володимир та покійний отець Микола, а коли був рік моєму синочку то до причастя ми ходили в церкву на 15 мк Св Михайла, оскільки він там був хрещений. І ще можна сказати ми не дуже святкували, бо в березні помер мій дідусь, тому ви щось переплутали. Я не є Ваш найтяжчий опонент, в мене просто в даній ситуації своя думка.
Опа..тут вже люди цілі поеми пишуть))
Люди не будьте наївними.чесних батюшок знайти це так само як чесного депутата-чим вище ранг тим менше шансів.бізнес…))
Хай кожен із цих діячів, які називають священика злодієм, озирнеться в своє минуле і пригадає, які вчинки у нього за плечима. І як їм вистачило нахабства вилити стільки бруду на невинну людину та ще й опублікувати це на просторах інтернету. Спостерігати за цим усім вже не вистачає терпіння. Ви думаєте люди не спроможні вирішити хто є хто? Ви думаєте вони настільки осліпли як і ви?
Всі ми пам’ятаємо слова: “Не судіть, і не судимі будете”, але гріх осуду такий легкий, звичний і розповсюджений, що абсолютно не помічається нами. О.Ігор вранці і ввечері, у церкві і поза церквою молить Бога за вас. Подумайте про це і шануйте його як отця. Скажете – він грішний. На світі немає людини без гріха. Благодать вам подається від Бога, а не від священика.
Ми спостерігаємо випадок, коли окремі люди, своїм життям і ще більше серцем є далекі від Бога, а в церкві намагаються всю парафію підпорядкувати своєму авторитету. Вони говорять, що борються за правду, звинувачують о.Ігоря у розкраданні церковних грошей. Справжній православний християнин ніколи не буде рахувати ті гроші, які дає як пожертвування на храм. Не по грошах Бог буде судити людей, а по їхніх вчинках. Не по тих, які творяться для публіки, а тих, що від душі. Подібний бачить подібне. Злодій у всіх бачить здатність до злодійства. Господь справедливий і кожен отримає те, що заслужив: і той, хто все це вчинив, і той, хто в це повірив. Всьому свій час. Вгамуйтеся нарешті, не тримайте ні на кого зла, впустіть добро та мир в серця і все стане на свої місця. Не накликайте гнів Господній на своїх близьких і рідних, дітей, онуків. Не лишайте їх здорового і щасливого життя. Тому не судіть о.Ігоря, бо це не ваша справа, а справа самого Бога. А ви краще за все дякуйте Богові і просіть прощення за свої гріхи.
Шановний Владико Матфею!!! Так як Ви не виявляєте бажання зустрічатися з парафіянами Свято-Покровської церкви м.Нововолинська, тому ми змушені звертатися до Вас через засоби масової інформації. Ми не сумніваємося у Вашій мудрості і справедливості Ваших рішень. Вашу мудрість Ви показали нам, коли на основі коментарів з інтернету (це неодноразово було сказано і секретарем і Вами особисто), не розібравшись у ситуації, яка склалась у нашій церкві, усунули о.Ігоря з посади настоятеля храму. Уклінно просимо Вас надалі керуватися своїм особистим розумом, яким щедро обдарував Вас Бог, а не тільки думками окремих людей. Також просимо повернути о.Ігоря настоятелем храму, залишити у спокої нашу та інші церкви у Волинській області і вибрати інший об’єкт для своїх злодіянь.
Кожній катюзі по заслузі! І на Ігора прийшла кара Божа. .. Забув як мене з маленькими дітьми виганяв з Лішні з церковної хати по наказу декана Степана.А Орест правильно Зробив що пішов,Ігор забув де і для чого його покликання…Тісно дружили з його сімєю тому в нього нема поваги ні до кого ,даже до жінки з якою живе!!!Курить,матами гне,він підлабузник декана і шістка в деканаті на всіх отців. …
Гнати його в шию!
Нераз чула як ябідою був на Ореста, як обмежував його в требах !Одного злодія з Лішні погнали ,нехай ще того дружка забрали б. .
Ореста б сюди!він і словом м який, і натурою податний