Понад 15 тисяч гривень повернули мешканцям Нововолинська за неякісний товар
Упродовж 2020 року до відділу торгівлі, побуту та захисту прав споживачів надійшло 129 звернень від мешканців Нововолинська. Люди зверталися з питаннями, які, в основному, стосувалися відмови в поверненні коштів або обміну неякісного товару на якісний (60%), неякісного виконання робіт та послуг (15%).
Про це інформують на сайті Нововолинська.
Також були звернення з інших питань, в тому числі і консультації суб’єктів підприємницької діяльності (25%).
Головне при розгляді звернень – допомогти заявнику розібратися в тому, що сталося, знайти, в межах діючого законодавства, шляхи вирішення проблеми.
Протягом 2020 року заявникам було повернуто грошових коштів на суму 15067 грн, проведено заміну товарів неналежної якості на суму 20200 грн, в інших випадках надано роз’яснення відповідно до норм чинного законодавства України.
Довідково. На офіційному сайті Нововолинської міської ради є розділ «Захист прав споживачів» (Жителю міста – Сервіси), де розміщено основні законодавчі акти з питань захисту прав споживачів, рекомендації, зразки заяв-претензій.