Муніципальний чат-бот «СВОЇ» запрацював у Нововолинську
Для мешканців Нововолинської громади у вайбері та телеграмі запустили муніципальний чат-бот «СВОЇ».
Сервіс створений для покращення комунікації жителів з представниками міської ради та комунальними установами, повідомляють на сайті міської ради.
До чат-бота СВОЇ можна приєднатися, скориставшись QR-кодом.
Інформація розподілена на три блоки: «Послуги», «Я+Влада» і «Моя громада».
У блоці «Послуги» громадяни можуть дізнатися адресу та графік роботи ЦНАП, знайти відомості, як замовити послугу онлайн. Серед доступних сервісів — витяг про земельну ділянку, довідка про відсутність судимості, довідка з реєстру нерухомості, відкриття ФОП, отримання ліцензій та дозволів тощо.
Блок «Я+Влада» дозволяє написати звернення до ЦНАП, оцінити роботу чиновників чи комунальних установ, підтримати проєкт громадського бюджету чи підписати петицію до місцевої влади.
Блок «Моя громада» є довідником інформації про місцеві заклади та служби, останні новини та події у Нововолинську.
Зазначають, що муніципальний чат-бот СВОЇ впроваджується Нововолинською радою за підтримки Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа у партнерстві із Міністерством цифрової трансформації та фінансується урядом Швейцарії.
Інструкція з підключення чат-бота за посиланням.