<
Інші розділи

Муніципальний чат-бот «СВОЇ» запрацював у Нововолинську

Цей запис опубліковано більш як рік тому
18:38 | 7.02.2022 / Нововолинськ / /
Перегляди
1495
/ Коментарі відсутні

Для мешканців Нововолинської громади у вайбері та телеграмі запустили муніципальний чат-бот «СВОЇ».

Сервіс створений для покращення комунікації жителів з представниками міської ради та комунальними установами, повідомляють на сайті міської ради.

До чат-бота СВОЇ можна приєднатися, скориставшись QR-кодом.

Інформація розподілена на три блоки: «Послуги», «Я+Влада» і «Моя громада».

У блоці «Послуги» громадяни можуть дізнатися адресу та графік роботи ЦНАП, знайти відомості, як замовити послугу онлайн. Серед доступних сервісів — витяг про земельну ділянку, довідка про відсутність судимості, довідка з реєстру нерухомості, відкриття ФОП, отримання ліцензій та дозволів тощо.

Блок «Я+Влада» дозволяє написати звернення до ЦНАП, оцінити роботу чиновників чи комунальних установ, підтримати проєкт громадського бюджету чи підписати петицію до місцевої влади.

Блок «Моя громада» є довідником інформації про місцеві заклади та служби, останні новини та події у Нововолинську.

Зазначають, що муніципальний чат-бот СВОЇ впроваджується  Нововолинською радою за підтримки Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа у партнерстві із Міністерством цифрової трансформації та фінансується урядом Швейцарії.

Інструкція з підключення чат-бота за посиланням.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

4 Листопада, Понеділок