Маршрутом “Луцьк-Нововолинськ” їздить автобус з поламаним кріслом, заклеєними плівкою люками та несправними дверима
Поламане крісло, люки заклеєні плівкою, несправні двері – автобус з такими «зручностями» курсує за маршрутом Луцьк-Нововолинськ.
23 лютого волинянка придбала у касі квиток зі вказаним місцем на автобус з Луцька до Нововолинська, заплативши майже 80 гривень. Купуючи квиток, дівчина ще не знала, змушена буде 2 години їхати у напівлежачому положенні. Спинка крісла виявилась поламана – просто відхилялася назад, не тримаючи основи, – пише ІА Волинські новини.
Пасажирка висловила незадоволення водію, мовляв, вона платила за квиток не для того, щоб їхати з такими «комфортом».
Водій відповів – крісло зламали вчора.
На прохання пасажирки якось вирішити ситуацію, бо їхати їй з Луцька до Нововолинська близько 2 годин, відповів: «Я його не ламав». На цьому – все.

Поламана спинка сидіння також створювала незручності пасажирці позаду, якій дорогою довелося тримати спинку в руках, аби вона не відтиснула їй ноги.


Чи має право перевізник відправляти на маршрут автобус в такому технічному стані – питаємо у директора Департаменту інфраструктури та туризму Волинської ОДА Івана Мирки.
З його слів, автобус має бути справним, і за цим повинен слідкувати перш за все поставлений перевізником відповідальний фаховий працівник. І саме він має встановити, чи може виїжджати в рейс авто, чи не може.
«Спинка сидіння поламана, ну а якщо поламалась вже під час руху в рейсі – значить, на цьому сидінні не повинно бути пасажира. А пасажир не повинен нехтувати своїми правами», – наголосив Іван Мирка у коментарі Інформаційному агентству Волинські Новини.
Але на поламаній спинці крісла «приємності» подорожі в маршрутці Луцьк-Новововолинськ не закінчилися.
Людей було повен автобус. Чимало стояли. Щоб вийти пасажиру з кінця маршрутки, доводилося виходити усім, хто стояв попереду. Задні двері, зі слів водія, не працюють.
Щоправда, на автостанції у Володимирі-Волинському чомусь двері таки відчинилися.
«Не маршрутка, а душогубка», – прокоментував чоловік «веселу» поїздку.

Зважаючи на низку зауважень до стану транспортного засобу, виникло логічне питання, як взагалі такий автобус пройшов техогляд і чи пройшов взагалі.
«Без акту техогляду ми до конкурсу не допускаємо. Управління безпеки на транспорті в області згідно зі своїми плановими заходами теж контролює перевізників на дотримання ними відповідних галузевих норм в т.ч. в розрізі технічного стану, який напряму впливає на безпеку пасажирів», – каже Іван Мирка.
З його слів, перед конкурсом всі автобуси оглядаються.
«Цим ми дисциплінуємо як перевізників, так і інші органи влади, що видають їм різні довідки чи документи. Це дає результат. Ви ж бачили. Буває різне: то автобус згорівший подають на конкурс, то сидіння без місця для ніг встановлюють, в техпаспорт впишуть, то вікна без скла. А на папері – ніби щойно з заводу», – додає посадовець.
Щодо того, яка відповідальність діє для перевізника, який нехтує безпекою своїх пасажирів, Іван Мирка каже: Трансбезпека накладає приписи, штрафує.
«Департамент, своєю чергою, розриває договори на перевезення, коли порушуються особливі умови договору. Наприклад, коли не виконуються рейси в межах допустимого відсотку, чи їздять незаявленим в договорі (а значить ми не знаємо чи він пройшов техогляд і т.д.) транспортом. Ми це робимо принципово і отримуємо серйозний спротив від недобросовісних перевізників», – пояснює Іван Мирка.
Окрім дверей, які начебто, згідно з версією водія, не відчиняються, вентиляційні люки були заклеєні плівкою.

«Їхав старший чоловік. Стояв. Дорогою йому стало погано – чоловік впав посеред проходу. Ні люк відчинити, ні двері, щоб свіже повітря було. Чоловік стояв майже в кінці автобусу. На щастя, все обійшлося. А якби що – поки люди вийшли б», – каже волинянка Олена, яка також їхала у маршрутці за рейсом Луцьк-Нововолинськ.
У салоні – жодної інформації про перевізника. Ні хто обслуговує маршрут, ні будь-яких контактних телефонів.
Тим часом, Іван Мирка переконує: наявність в салоні певної інформації про перевізника передбачено правилами перевезень.
«Рідко коли при оглядах я такої інформації не бачу», – додає посадовець.
Просимо у водія номер перевізника – дуже хочеться запитати, чи знає він, в якому стані їздять його транспортні засоби, і чи відомо йому, що він наражає людей на небезпеку.
Водій каже: номеру немає.
«Тобто у вас немає телефону до свого начальника?», – перепитуємо. «Ні, немає», – відповідає керманич.
У квитку вказано, що перевізник Веснянка В.М.
Редакція готова у будь-який момент почути і опублікувати думку перевізника.

Брудні вікна маршруток уже нікого не дивують

Ось з таким комфортом довелося їхати пасажирам

Такі китиці на панелі автобусу, мабуть, єдина приємність в цій маршрутці.




А шо там нашо нада ремонтувати тож не людей возять !
Шановніа перш за все хто ті сидіння поламав перевізник? чи водій? люди спершу дивіться на себе а тоді говоріть про інших!!!!!!!
Що говорити коли наша міська маршрутка №6 з логотипом ПТУ довгий час їздила із зіпсованим сидінням,а згодом і без спинки.
знайома маршрутка.не перший рік їздить з поломаним сидінням