<
Інші розділи
Sinoptik - logo

Погода на найближчий час

Чому людям потрібно орієнтуватись у фейкових повідомленнях від шахраїв, – розповів керівник Нововолинського відділення поліції Олег Бончак

Цей запис опубліковано більш як рік тому
18:32 | 12.07.2022 / Нововолинськ / /
Перегляди
596
/ 1 коментар

На території Нововолинської громади надалі реєструють випадки шахрайств, через необачність злодії ошукують людей на досить значні суми. Керівник Нововолинського відділення поліції Олег Бончак застерігає мешканців орієнтуватись у фейкових повідомлень, аби не стати жертвою обману.

Шахрайство має різні форми різновиду – продаж в інтернеті, запити у соціальних мережах, підбирання пін-кодів до банківських карток та зломи особистих сторінок.

Після публікації сюжету щодо фейкових повідомлень від злодіїв, які ошукали внутрішньо переміщених осіб та містян на суму близько 50 тис. гривень через соціальні мережі, пропонуючи виплату у розмірі 3 000 гривень – реєстрація нових випадків зменшилась. Проте, існує загроза попастись до сітки шахрая можливо інакшим методом.

Основним з «пріоритетних» шахрайств є продаж та купівля в інтернеті. Кошти можуть втратити покупці та продавці товару, коли до вас телефонують та надсилають фішингове посилання. Вас просять заповнити відповідні дані, після чого з карток знімають кошти.

Шахрай за допомогою різноманітних програм ошукує своїх жертв на досить значні суми – від 10 тис. гривень до 50 тис. гривень. Забирають усе з карток, знімають до того часу, поки банк сам не надішле відмову.

Є випадки, коли телефонують від імені представника банку та повідомляють про проблему з картою. Аналогічно отримують усі данні: ПІБ, номер рахунку, CVV-код. Називаючи такі цифри, люди впевненні, що тримаючи карту у своїй руці – зняти кошти комусь іншому є неможливо.

Однак така думка хибна, маючи у доступі вказані дані банківських карток, шахрай за допомогою відповідних програм може оплатити будь-яку покупку, поповнити мобільний телефон та отримати гроші.

Фейкові повідомлення від чат-ботів можна розрізнити за допомогою хибного ніку відправника або ж помилок у тексті, коли українські слова пишуть з помилками та російською мовою.

“Людина телефонує з одного місця, гроші ідуть на електронний гаманець сторонньої особи та надсилають третій. Здебільшого шахраї реєструють свій електронний гаманець закордоном, тому знайти винуватця та відстежити переказ коштів майже неможливо”, – пояснює Олег Бончак.

Поліція вкотре попереджає про збільшення випадків шахрайств, люди ризикують надіслати кошти злодію, який обрав для себе спосіб заробітку шляхом обману.  Не ведіть телефону розмову з представниками банку та оператором, які повідомляють про проблеми зі зв’язком та просять надати дані картки.

Коли ви зрозуміли, що стали жертвою шахрайств – негайно блокуйте картки. Для ПриватБанку телефонуйте 3700, для Ощадбанку – 0 800 210 800. Після дзвонити до працівників поліції на лінію «102».




один коментар
  1. Можливо , ЩО ЗАКОНОДАВЕЦЬ створює шпарини для злочинів? ТИМ ПАЧЕ , ЯКЩО КРИМІНАЛЬНО НЕ ВІДПОВІДАЛЬНИЙ , за своє гниди Я !?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

22 Листопада, П’ятниця