«Нова пошта» встановлює примірочні у відділеннях
«Нова пошта» успішно протестувала примірочні і планує встановити їх у всіх своїх відділеннях.
Багато клієнтів компанії купують одяг та взуття онлайн, а доставку замовляють у відділення. На численні прохання клієнтів пошта вирішила дати їм можливість спокійно й зручно приміряти речі, – інформують у пресслужбі пошти.
Пілотний проєкт запустили восени і він охопив 50 відділень Києва, Львова, Одеси, Харкова та 15 обласних та районних центрів. Для пілоту компанія обрала відділення з різних регіонів України, які мали потрібну площу, щоб детальніше вивчити клієнтський досвід.
Усі примірочні Нової пошти обладнані вішалками для одягу, стільцем та дзеркалом у повний зріст. Вони розташовуються у клієнтській зоні відділень.
Як скористатися
Перед оплатою посилки з одягом або взуттям у відділенні, клієнт може поміряти речі у примірочній. Попередньо оператор перевірить вміст відправлення і кількість речей у ньому.
На примірку можна взяти не більше однієї речі одночасно. Якщо усе підійшло, клієнт оплачує посилку, якщо ні – оформлює відмову.
Після запуску пілотного проєкту ми отримали схвальні відгуки від наших клієнтів. Тому було прийнято рішення масштабувати його на всю мережу компанії.