Не працюють банкомати і термінали: у Приватбанку й Монобанку стався масштабний збій

15-го квітня у ПриватБанку стався масштабний збій. Зокрема, в різних областях країни не працюють термінали та банкомати. Також не можна розрахуватися картками у торгових точках, де стоять pos-термінали Привату. Що стало причиною – поки невідомо.
Про це повідомила пресслужба ПриватБанку у коментарі Інформатору.
Коли проблему усунуть – невідомо.
«Наразі спостерігаються складнощі під час розрахунків в pos-терміналах у деяких клієнтів. Наші фахівці вже займаються усуненням труднощів, будь ласка, виконайте операцію пізніше. Перепрошуємо за тимчасові незручності», – написали вони.
Зазначається, що термінали та банкомати перестали працювати, зокрема, у місті Дніпро. Що стало причиною – поки що невідомо. Так само невідомо, коли проблему буде усунено.
Водночас у мобільному застосунку ПриватБанку проблем начебто не спостерігається. Наразі він працює справно, але збій користувачі виявили при роботі з фізичними банкоматами й терміналами.
Збій підтвердив і співзасновник monobank Олег Гороховський, який раніше був членом правління у ПриватБанку.
«Спостерігаємо проблеми при оплаті нашими картками у торгових точках Привату. Якісь проблеми у колег. Чекаємо на їхні коментарі», – написав він.
А 23-го березня Укрзалізниця зазнала масштабної кібератаки, що спричинила технічний збій у роботі IT-систем. Через це тимчасово не функціонували мобільний застосунок, сайт компанії та онлайн-замовлення послуг.
24-го березня в Укрзалізниці офіційно підтвердили факт таргетованої атаки на цифрову інфраструктуру перевізника. 29-го березня компанія відзвітувала про відновлення роботи всіх онлайн-сервісів із продажу квитків у штатному режимі.