[ОНОВЛЕНО] Не можна поповнити рахунок: у Київстарі стався збій
1-го листопада у роботі мобільного оператора «Київстар» стався збій – клієнти не можуть поповнити рахунок.
Про збій написали у пресслужбі компанії.
«Шановні користувачі, наші основні послуги, зокрема дзвінки та мобільний інтернет працюють у звичному режимі. Проте, сьогодні приблизно з 9 ранку у частини наших клієнтів можуть виникати обмеження під час поповнення рахунку, зміни тарифу або в користуванні додатком «Мій Київстар», – йдеться в повідомленні
У «Київстарі» заявили, що їхні IT-фахівці працюють над усуненням обмежень, щоб відновити роботу цих додаткових сервісів уже «найближчим часом».
ОНОВЛЕНО. За декілька годин Київстар повністю відновив поповнення мобільних рахунків, IT-спеціалісти усунули тимчасове обмеження в інформаційних системах, через яке протягом кількох годин у частини абонентів національного мобільного оператора могли бути складнощі із поповненням рахунку.
“О 12.40 ми почали поступово відновлювати роботу сервісу, а о 14.00 він працював у повному обсязі для всіх абонентів”, – йдеться у повідомленні.