<
Інші розділи
Sinoptik - logo

Погода на найближчий час

Назвали основні версії авіакатасрофи українського літака в Ірані: серед них і ураження ракетою

Цей запис опубліковано більш як рік тому
13:21 | 9.01.2020 / Новини / /
Перегляди
15
/ коментарі 2

Секретар РНБО Олексій Данілов заявив про те, що наразі розглядається чотири основні версії катастрофи літака МАУ вранці 8 січня під Тегераном в Ірані.

У коментарі для Цензор.Нет він наголосив, що наразі відбувається нарада за участю представників компетентних органів Ірану, в тому числі іранського ІСАО – міжнародної організації цивільної авіації. Навів Данілов і основні версії падіння літака, – зазначає ТСН.

“Ураження літака зенітною ракетою ЗРК, в тому числі ЗРК “Тор”, тому що інформація про виявлення уламків російської ракети поблизу місця катастрофи вже з’явилася в мережі Інтернет; зіткнення з БПЛА або іншим літаючим об’єктом; руйнування і вибух двигуна з технічних причин; вибух всередині літака в результаті терористичного акту”, – наводить слова Данілова на своїй сторінці у фейсбуці головний редактор Цензору Юрій Бутусов.

Знімок, нібито зроблений на місці катастрофи лайнера Boeing 737-800 МАУ, опублікував в Twitter користувач під іменем Ashkan Monfared.
Проте, походження фотографії ще належить перевірити

Також секретар РНБО додав, що до складу комісії входять фахівці, які також беруть участь в міжнародному розслідуванні щодо збиття МН-17. Комісія наразі узгоджує питання виїзду на місце катастрофи літака МАУ.

“(…) і проведення пошуку уламків російської зенітної ракети ЗРК “Тор” згідно з тими даними, які були опубліковані в Інтернеті. Ми використовуємо всі напрацювання з розслідування атаки на “Боїнг” МН-17, щоб встановити істину і в справі про загибель українського літака в Тегерані”, – цитує Бутусов Данілова.

З Іраном ведуться дипломатичні переговори. Українська сторона сподівається на співпрацю та участь у розшифровці чорних скриньок літака МАУ. Дані, які можливо опублікувати, обіцяють оприлюднювати для інформування українського суспільства та ЗМІ.

До слова у попередньому звіті Ірану йдеться, що обидві чорні скриньки літака отримали пошкодження, але дані на них збереглися, – повідомляє УНІАН.

Літак «Міжнародних авіаліній України» (МАУ), що розбився в Ірані, перед падінням намагався повернутися в аеропорт вильоту. Про це йдеться в попередньому звіті Організації цивільної авіації Ірану, передає.

Зокрема, за даними іранських фахівців, після зльоту у літака МАУ була зафіксована деяка технічна проблема, через виявлення якої літак розвернувся назад в аеропорт. При цьому пілоти про неполадки нічого не повідомляли, стверджують експерти. Як уточнив глава іранської організації Алі Абедзаде з посиланням на повідомлення очевидців, український літак загорівся ще в повітрі, до падіння.

Попередній звіт був представлений Україні, якій належить літак, США (країна-виробник Boeing), а також Канаді та Швеції, громадяни яких знаходилися на борту. Варто відзначити, що на карті польоту Боїнга на сервісі Flightradar24 не видно маневру перед катастрофою.

У мережі опублікували відео падіння літака, записане однією з камер відеоспостереження в Тегерані. На кадрах видно, як у темряві раптово спалахує світло, а потім вулицею, поруч з будинками, розлітаються палаючі уламки.

Уночі на 9-те січня під головуванням Володимира Зеленського відбулася нарада щодо катастрофи літака авіакомпанії

Президент Володимир Зеленський заслухав звіт оперативного штабу з питань авіакатастрофи літака авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України» в Ірані, – повідомили у прес-службі Офісу президента.

У нараді взяли участь Прем’єр-міністр України Олексій Гончарук, секретар Ради національної безпеки і оборони Олексій Данілов, міністр оборони України Андрій Загороднюк, міністр закордонних справ Вадим Пристайко, представники інших відомств.

Зазначено, що зараз відпрацьовується кілька версій причин падіння літака.

Також проводиться робота з родичами українців, які загинули в Ірані. Їм надають психологічну допомогу. Крім того, зараз у рідних загиблих збирають зразки ДНК для ідентифікації тіл жертв катастрофи.

До пошуково-рятувальної групи українських фахівців, які вирушили до Тегерану, входять 45 осіб. Це представники 12 міністерств та відомств. Зокрема, експерти з Держслужби з надзвичайних ситуацій, Міноборони, МЗС, МВС, СБУ, РНБО, Державіаслужби, Нацбюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами та МАУ. 

Офіс генпрокурора вже почав розслідування катастрофи – справа розглядається за ч. 3 статті 276 Кримінального кодексу (порушення правил безпеки руху або експлуатації повітряного транспорту, що спричинило загибель людей).

Нагадаємо, вранці 8 січня у столиці Ірану Тегерані розбився український пасажирський літак авіакомпанії МАУ, який виконував рейс “Тегеран-Київ”. На борту перебували 167 пасажирів і 9 членів екіпажу, ніхто не вижив. Усі 9 членів екіпажу, а також 2 пасажири були громадянами України. РНБО опублікував список загиблих. Відомо, що на рейс зареєструвалося 169 пасажирів, втім двоє людей так і не сіли на борт літака.




коментарів: 2
  1. Одну із версій з Тягнибока сторінки в фейсбуку стянули,він вже наперед все знав))

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

22 Листопада, П’ятниця

Sinoptik - logo

Погода на найближчий час