Назвали основні версії авіакатасрофи українського літака в Ірані: серед них і ураження ракетою
Секретар РНБО Олексій Данілов заявив про те, що наразі розглядається чотири основні версії катастрофи літака МАУ вранці 8 січня під Тегераном в Ірані.
У коментарі для Цензор.Нет він наголосив, що наразі відбувається нарада за участю представників компетентних органів Ірану, в тому числі іранського ІСАО – міжнародної організації цивільної авіації. Навів Данілов і основні версії падіння літака, – зазначає ТСН.
“Ураження літака зенітною ракетою ЗРК, в тому числі ЗРК “Тор”, тому що інформація про виявлення уламків російської ракети поблизу місця катастрофи вже з’явилася в мережі Інтернет; зіткнення з БПЛА або іншим літаючим об’єктом; руйнування і вибух двигуна з технічних причин; вибух всередині літака в результаті терористичного акту”, – наводить слова Данілова на своїй сторінці у фейсбуці головний редактор Цензору Юрій Бутусов.
Також секретар РНБО додав, що до складу комісії входять фахівці, які також беруть участь в міжнародному розслідуванні щодо збиття МН-17. Комісія наразі узгоджує питання виїзду на місце катастрофи літака МАУ.
“(…) і проведення пошуку уламків російської зенітної ракети ЗРК “Тор” згідно з тими даними, які були опубліковані в Інтернеті. Ми використовуємо всі напрацювання з розслідування атаки на “Боїнг” МН-17, щоб встановити істину і в справі про загибель українського літака в Тегерані”, – цитує Бутусов Данілова.
З Іраном ведуться дипломатичні переговори. Українська сторона сподівається на співпрацю та участь у розшифровці чорних скриньок літака МАУ. Дані, які можливо опублікувати, обіцяють оприлюднювати для інформування українського суспільства та ЗМІ.
До слова у попередньому звіті Ірану йдеться, що обидві чорні скриньки літака отримали пошкодження, але дані на них збереглися, – повідомляє УНІАН.
Літак «Міжнародних авіаліній України» (МАУ), що розбився в Ірані, перед падінням намагався повернутися в аеропорт вильоту. Про це йдеться в попередньому звіті Організації цивільної авіації Ірану, передає.
Зокрема, за даними іранських фахівців, після зльоту у літака МАУ була зафіксована деяка технічна проблема, через виявлення якої літак розвернувся назад в аеропорт. При цьому пілоти про неполадки нічого не повідомляли, стверджують експерти. Як уточнив глава іранської організації Алі Абедзаде з посиланням на повідомлення очевидців, український літак загорівся ще в повітрі, до падіння.
Попередній звіт був представлений Україні, якій належить літак, США (країна-виробник Boeing), а також Канаді та Швеції, громадяни яких знаходилися на борту. Варто відзначити, що на карті польоту Боїнга на сервісі Flightradar24 не видно маневру перед катастрофою.
У мережі опублікували відео падіння літака, записане однією з камер відеоспостереження в Тегерані. На кадрах видно, як у темряві раптово спалахує світло, а потім вулицею, поруч з будинками, розлітаються палаючі уламки.
Уночі на 9-те січня під головуванням Володимира Зеленського відбулася нарада щодо катастрофи літака авіакомпанії
Президент Володимир Зеленський заслухав звіт оперативного штабу з питань авіакатастрофи літака авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України» в Ірані, – повідомили у прес-службі Офісу президента.
У нараді взяли участь Прем’єр-міністр України Олексій Гончарук, секретар Ради національної безпеки і оборони Олексій Данілов, міністр оборони України Андрій Загороднюк, міністр закордонних справ Вадим Пристайко, представники інших відомств.
Зазначено, що зараз відпрацьовується кілька версій причин падіння літака.
Також проводиться робота з родичами українців, які загинули в Ірані. Їм надають психологічну допомогу. Крім того, зараз у рідних загиблих збирають зразки ДНК для ідентифікації тіл жертв катастрофи.
До пошуково-рятувальної групи українських фахівців, які вирушили до Тегерану, входять 45 осіб. Це представники 12 міністерств та відомств. Зокрема, експерти з Держслужби з надзвичайних ситуацій, Міноборони, МЗС, МВС, СБУ, РНБО, Державіаслужби, Нацбюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами та МАУ.
Офіс генпрокурора вже почав розслідування катастрофи – справа розглядається за ч. 3 статті 276 Кримінального кодексу (порушення правил безпеки руху або експлуатації повітряного транспорту, що спричинило загибель людей).
Нагадаємо, вранці 8 січня у столиці Ірану Тегерані розбився український пасажирський літак авіакомпанії МАУ, який виконував рейс “Тегеран-Київ”. На борту перебували 167 пасажирів і 9 членів екіпажу, ніхто не вижив. Усі 9 членів екіпажу, а також 2 пасажири були громадянами України. РНБО опублікував список загиблих. Відомо, що на рейс зареєструвалося 169 пасажирів, втім двоє людей так і не сіли на борт літака.
Шо оп’ять???
Одну із версій з Тягнибока сторінки в фейсбуку стянули,він вже наперед все знав))