<

Найбільше нововолинці скаржаться на придбані неякісні мобільні та планшети

Цей запис опубліковано більш як рік тому
15:48 | 23.06.2017 / Новини, Нововолинськ /
Перегляди
4
/ коментарі 2

За інформацією начальника відділу торгівлі, побуту та захисту прав споживачів Нововолинського міськвиконкому Інни Сибіри, за шість місяців цього року у відділ звернулося 47 громадян із заявами про придбаний неякісний товар чи надані послуги.  

Найбільше покупці  скаржилися  на придбані неякісні  мобільні телефони та планшети, мали претензії до якості продовольчих товарів, – інформує сайт Нововолинської міської ради.

Після розгляду справ споживачам повернуто кошти на суму 10392 гривні. В чотирьох випадках  здійснено обмін неякісного товару.


коментарів: 2
  1. 47 громадян вирішили свої проблеми….Ну прямо героїчний подвиг відділу торгівлі!!!Пані Інно,це все,чим ви можете похвалитись?Це про такий відділ захисту прав марили жителі міста?Чи ,можливо, ви створенні для того,щоб у місті нормально продавали якісну продукцію,сертифіковану.Можливо,ви можете пояснити різке підвищення цін на мясо-молочні продукти? Чи це не ваша функція?Питань багато-боюсь відповіді на них не буде.Так,що мені ваш відділ не потрібний,як і багато чого іншого в нашій міській раді.Меньше дармоїдів по всій країні-для всіх краще.

  2. Шановні я не так часто пишу коментар
    Зазвичай обдумуючи ваші приходить слово
    Спілка споживачів? Хто ви? Притензії до продукції які вони?
    Це питання до нових речей!
    Україна створила ринок секонд-хенду!
    Нові речі потрібні лиш людям які хочуть кинути ПОНТ
    Поборіть “беушку” і можливо більше ви отримаєте схвальних відгуків
    Неможливо однаково торгувати Новим і торгувати Вживаним
    По суті З/П Вживане виграє не в я кості зате в ціні
    Ми хочемо жити краще але хочем дешевше і на…і..б…ши

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

28 Грудня, Неділя
27 Грудня, Субота