Національний роумінг: як переключитися на іншого оператора, якщо пропав зв’язок на телефоні – інструкція
Українські оператори ще в березні запустили національний роумінг. Принцип його роботи простий – він дозволяє переключитися на мережу іншого оператора у випадку, якщо основна мережа недоступна. Тарифікація буде за вашим стандартним тарифним планом.
Через ракетні обстріли російських терористів у регіонах України, зокрема й на Волині, спостерігаються проблеми зі зв’язком. У зв’язку з цим не буде зайвим нагадати, як перейти в національний роумінг і скористатися покриттям іншої компанії, – пише УНІАН.
Як підключитися до мережі іншого оператора
Щоб скористатися функцією, необхідно відключити автовибір мережі і вибрати відповідну вручну – Vodafone UA, UA Kyivstar, lifecell, 3Mob.
- на Android: Налаштування → Мобільна мережа (або Підключення) → Оператор;
- на iOS: Параметри → Стільникові дані → Вибір мережі.
Якщо підключитися до мережі не вийшло, спробуйте ще раз, і по можливості виберіть іншого оператора. Також перевірте, чи випадково не ввімкнено “Режим польоту”. Ще як варіант – перезавантажте свій смартфон.
Якщо ж додзвонитися все одно не виходить – краще відправити “смс-ку”. При цьому за будь-якої можливості варто відключати мобільний Інтернет, використовуючи для зв’язку стаціонарний або Wi-Fi.
Зауважимо, що тарифікація через національний роумінг зберігається відповідно до тарифного плану вашого оператора.
Як розвантажити мобільну мережу для поліпшення зв’язку
Національний роумінг створює велике навантаження на мережі операторів. Для зниження навантаження рекомендується відключити функцію автоматичного завантаження мультимедіа в месенджері на телефоні.
Також рекомендуємо почитати про офлайн-месенджери, які працюють без Інтернету через вбудований вай-фай або блютуз.
В Новіку не можна підключитися до Водафону а Київстар не дозволяє таке підключення з Лайфу який відсутній вже 3-й день