На Волині ремонтують траси «Ковель – Жовква» та «Київ – Ягодин»
У Волинській області проведено проточний дрібний ремонт ділянки автошляху Р-15 Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква між селами Соловичі та Мокрець. Також триває реконструкція автодороги М-07 Київ – Ковель – Ягодин.
Про це повідомили у Службі автомобільних доріг Волині.
На трасі Ковель-Жовква проведено поверхневу обробку дорожнього покриття.
Суть технології поверхневої обробки полягає у відновленні шару зносу дорожнього покриття шляхом розливу в’яжучого матеріалу та розподіленню щебеню відповідної фракції. Такий вид ремонтних робіт дозволяє оновити дорожнє покриття, підвищити його зчіпні якості, створити захисний шар від проникнення води в дорожній одяг, призупинити руйнування старого покриття та продовжити термін його служби. Зі спливом встановленого нормативами строку після формування покриття, на цій ділянці дороги буде нанесено дорожню розмітку.
Всього ж територією Волинської області пролягає понад 87 кілометрів автошляху Р-15 Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква. У 2018 році відновлено поточним середнім ремонтом і введено в експлуатацію три ділянки цієї дороги, загальною протяжністю 18.6 км. Цьогоріч продовжуємо поточний середній ремонт ще на 8,5 км автошляху Р-15, а саме між містами Володимир-Волинський та Нововолинськ.
На інших ділянках дороги Р-15 в межах області проводяться роботи з ліквідації вибоїн дорожнього покриття у межах коштів, що виділяються з держбюджету на експлуатаційне утримання доріг.
Ділянка автодороги М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін) між волинськими селами Хворостів і Машів (км 478+000 – км 482+100), де проводиться реконструкція, тепер має зовсім інший вигляд.
По обох проїздах вже укладено верхній шар дорожнього покриття зі щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші, тож роботи з реконструкції дорожнього одягу на цьому об’єкті завершено. На стадії завершення й роботи з нанесення дорожньої розмітки двокомпонентним холодним пластиком, який є найбільш зносостійким із розмічальних матеріалів. На розділювальній смузі встановлено майже 4 кілометри оцинкованого бар’єрного огородження.
Після завершення всього комплексу робіт з реконструкції дорожнього одягу, якість робіт, що виконані по лівому проїзду дороги, перевірили працівники лабораторії з контролю якості виробництва Служби автомобільних доріг у Волинській області та державного підприємства “Дорожній контроль якості”. Ними проведено контроль рівності дорожнього покриття та здійснено відбір зразків дорожнього одягу у вигляді кернів для їх подальшого випробовування. Рівність визначали як за допомогою рейки, так і поштовхоміром, встановленим на базі пересувної лабораторії служби замовника. Незабаром такий комплекс контрольних заходів буде проведено і по правому проїзду реконструйованого шляху.