<

На внутрішній ринок українські виробники постачають менш якісну продукцію, аніж до ЄС

Цей запис опубліковано більш як рік тому
10:05 | 17.05.2017 / Новини /
Перегляди
4
/ Коментарі відсутні

На експорт та внутрішній український ринок вітчизняні виробники мають поставляти однаково якісну продукцію, але вони цього не роблять. Серед причин такої тенденції – низька купівельна спроможність наших громадян, які не можуть собі дозволити платити більше, а виробник при цьому не бажає продавати менше.

Тому, шляхом зниження якості, здешевлюється виробництво кінцевого продукту. Таку думку висловив експерт, директор Асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко, – повідомляє УНН.

“Якби українські виробники робили на експорт те ж саме, що вони продають в Україні, то боюся, що всі експортні ринки для нас би закрилися. Це як у часи Радянського союзу, була продукція для експортного ринку, а була окремо для внутрішнього . От зараз у нас приблизно те ж саме”, — сказав О.Дорошенко.

Експерт наголосив, що тенденція до здешевлення продуктів харчування в Україні з’явилася у зв’язку із зниженням рівня життя населення.

“Єдиний критерій за яким український споживач обирає продукцію — це ціна. Тому виробники зменшують собівартість продуктів за рахунок більш дешевих інгредієнтів. Часто, певні інгредієнти, які вказані на упаковці, взагалі відсутні в продукті. І це є порушення. Безперечно, виробники мають поставляти продукцію на український ринок, таку ж як і на експорт, але вони цього не роблять”, — зазначив О.Дорошенко.

Також він зазначив, що за оцінками експертів, половина ринку продуктів харчування в Україні є контрафактною.

“Це означає, що в продукті або є добавки, які шкідливі для здоров’я, або там є такі інгредієнти, які не вказані на етикетці. Звичайно, виробники мають вказувати, що там насправді, але не роблять цього, бо якщо покупець вичитає це, то може не взяти вказаний продукт наступного разу”, — зауважив О.Дорошенко.

Експерт додав, пасивне ставлення держави до ситуації на споживчому ринку України сприяє подальшому погіршенню ситуації.

“По-перше, зараз держава не має бажання робити щось на споживчому ринку, а по-друге, у них немає грошей, щоб проводити експертизи. Тобто, грубо кажучи, можна сказати, що захист прав споживачів помер”, — резюмував О.Дорошенко.


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

28 Грудня, Неділя
27 Грудня, Субота