МПП «Устилуг» потребує реконструкції, митниця може стати: обласна та володимирська делегації оглянули пункт пропуску
Волинська обласна та володимирська делегації зустрілися з керівництвом митної та прикордонної служби області з питань безперебійності функціонування міжнародного пункту пропуску «Устилуг».
Про це йдеться на фейсбук-сторінці Волинської оласної ради.
В умовах воєнного стану та порушеної логістики автомобільний пропускний пункт “Устилуг-Зосін” набув особливого значення. Це єдиний в області міжнародний коридор для руху легковиків і порожнього великовагового транспорту на виїзд задля розвантаження основного митного пункту пропуску «Ягодин». В обидва боки тут також курсують вантажі до 7,5 тонн.
Керівник МПП «Устилуг» Олександр Ткачук розповів, що періодичні знеструмлення більше не впливають на ритмічність руху через кордон, застосовуються потужні генератори та альтернативні канали зв’язку. Однак, є проблема, яка може призвести до припинення роботи пункту пропуску через аварійну ситуацію. Йдеться про розмивання притокою Бугу, а також талими та дощовими водами високого берега, по якому власне і прокладена смуга руху.
Сліди просідання ґрунту помітні не лише на узбіччі, руйнувань уже зазнає і дорожнє мощення. Олександр Ткачук запевняє, що держава давно не фінансує господарське утримання пункту пропуску, тому наслідки ґрунтової ерозії персонал як може усуває самотужки. Проте, руйнівний процес не припиняється, а інтенсивний рух транспорту його прискорює.
Начальник Волинської митниці Микола Татарчук зауважив, що проблема виникла не сьогодні. Роботи з укріплення берегової лінії були включені у проєкт капітальної реконструкції МПП «Устилуг» в рамках державної програми модернізації прикордонної інфраструктури. Однак, з початком повномасштабного вторгнення його реалізація відкладена на невизначений термін. Тож, очільники митної та прикордонної служб розраховують на допомогу влади області у ліквідації потенційної загрози.
«Сьогодні «Устилуг» – це єдиний в області міжнародний пункт пропуску основного пасажиропотоку і вантажного порожняку. Тому зупинка його роботи через аварійну ситуацію одразу призведе до надмірного завантаження «Ягодина» та логістичного колапсу загалом. Ми, звісно, не можемо цього припуститися, як і чекати державних коштів на вирішення проблеми. Тому спільно маємо взятися за попередження надзвичайної ситуації. Статус прикордонної області – це не лише переваги, але й додаткові зобов’язання», – зауважив голова Волиньради Григорій Недопад.
Він також додав, що для аналізу стану руйнувань, визначення обсягу робіт та плану дій залучатимуть профільних фахівці, а за потреби для ліквідації наслідків будуть акумульовані кошти бюджетів різних рівнів: державного, обласного і місцевих.
Нагадаємо, Пункт пропуску «Краківець» відкрили після реконструкції: а що з Устилугом
«Устилуг» перетворився на хлів, – Гузь підняв питання необхідності реконструкції пункту пропуску
А де ж поділись , ті гроші які були раніше виділені для реконструкції митниці ,, Устилуг ”, котлаван вирили і гроші зникли!
Ви зайдіть там в туалет,він з 90-х не мінявся,гроші гребуть,а ремонт не можуть зробити
Нещодавно мала щастя побувати в тому туалеті. Це ганьба! Антисанітарія, знущання над людьми!
Держава не фінансує дороги? І добре робить,дороги має митниця зробити за Хабарі!!
За ті хабарі які гребуть, вже не один рік митники ,можна було побудувати нову митницю ,перевірте які палаци побудували митники з Уститлуга і які їх статки і все стане на свої місця .
Так. Саме чяс робити реконструкціі. І побільше бюджетних коштів треба виділити. Зменшення прибутків у митників та падіння іх доходів впорівнянні з тими до яких вони звикли деморалізуе цих чиновників та вимагае шукати інші джерела надходжень в іх бездонні кишені.