Модні доми Saint Laurent і Brioni відмовляться від справжнього хутра
Модні доми Saint Laurent і Brioni не використовуватимуть справжнє хутро під час підготовки осінніх колекцій 2022 року.
Про це пише RFI, посилаючись на коментар глави французької групи Kering Франсуа-Анрі Піно.
«Настав час зробити ще один крок, відмовившись від використання хутра в усіх наших колекціях. Світ змінився, наші клієнти змінилися, й індустрія розкоші, звичайно, має до цього пристосуватися», – заявив Піно.
У групі Kering, яка є власником багатьох відомих брендів, першим про відмову від натурального хутра восени 2017 року оголосив бренд Gucci. За ним пішли й інші марки холдингу: Balenciaga, Bottega Veneta й Alexander McQueen. Модні доми Saint Laurent і Brioni залишалися останніми, хто ще використовував хутро тварин у своїх колекціях.
10 березня цього року зоозахисники з організації Peta вимагали від модного дому відмовитися від хутра тварин. Приводом до акції стала реклама бренду, в якій Кейт Мосс позувала в лисячій шубі. НКО Peta запустила петицію з вимогою до Saint Laurent і Brioni припинити використовувати хутро в колекціях, як це вже зробили десятки знаменитих модних домів.
France-Presse зазначає, що рішення повністю відмовитися від хутра для групи Kering буде майже непомітним з фінансової точки зору: на продаж хутряних виробів припадає мізерно малий відсоток в обігу. Так, три роки тому будинок Gucci повідомляв, що в його 6-мільярдному річному обігу на хутряні вироби припадало від сили € 10 млн, або всього 0,16%.