«Київстар» відновив доступ до послуг SMS
Оператор мобільного зв’язку «Київстар» станом на 11:00 18-го грудня відновив доступ до послуг SMS, зокрема — у міжнародному роумінгу.
Про це повідомила речниця компанії Ірина Леліченко.
Як зазначається, клієнтам «Київстару» також доступні послуги голосового зв’язку, мобільна передача даних, послуга «Домашнього інтернету».
У деяких населених пунктах, зокрема в Києві, все ще виникають локальні труднощі з доступністю «Домашнього інтернету». Утім компанія залучила весь наявний персонал, зокрема з інших регіонів і областей, для якнайшвидшого відновлення роботи послуги.
Також розпочато відновлення доступу до послуг M2M для бізнес-клієнтів.
У компанії зазначили, що технічні роботи відбуваються поступово, з дотриманням усіх вимог безпеки. Президент «Київстару» Олександр Комаров пояснював, що «аналогів такої кібератаки не було у світі», а затримки пов’язані з потребою забезпечити належний захист інфраструктури, щоб запобігти повторенню цієї ситуації.
У «Київстарі» нагадали: якщо ваша SIM-картка не реєструється в мережі, необхідно перезавантажити телефон або ввімкнути та вимкнути «авіарежим». Крім того, допомагає вибір мережі “Київстар” у налаштуваннях телефону.
Нарахування бонусів і компенсацій абонентам, які не могли користуватися послугами зв’язку через хакерську атаку, буде здійснено лише після повної стабілізації роботи мережі та запуску всіх послуг.