Катастрофа Boeing 737: в авіакомпанії розповіли про технічну несправність літака
В авіакомпанії Lion Air розповіли, що у літака Boeing 737, який впав у море через 13 хвилин після зльоту з аеропорту Джакарти, були технічні проблеми в попередньому польоті.
За словами керуючого директора компанії, всі неполадки було усунуто відповідно до регламенту, повідомляє Reuters.
Водночас керівник Національного комітету з безпеки авіації Індонезії зазначив, що літак ввели в експлуатацію два місяці тому, повідомляє Радіо Свобода.
За його словами, літак мав тільки 800 годин польотів.
Зв’язок з лайнером було втрачено через 13 хвилин після зльоту. Як розповів представник пошуково-рятувальних служб, літак впав у море.
До втрати зв’язку екіпаж авіалайнера відправив запит на повернення в аеропорт Джакарти.
Всього на борту було 189 пасажирів і членів екіпажу, в тому числі троє дітей, два пілоти і п’ять бортпровідників. За даними ЗМІ, в літаку було 20 чиновників міністерства фінансів Індонезії.
Літаки Boeing 737 серії MAX здійснюють комерційні польоти з 2017 року, першу партію Boeing поставив компанії Malindo Air, яка володіє лоукостером Lion Air. Літак, що розбився, почав регулярні рейси в серпні 2018 року.
Lion Air – найбільша приватна авіакомпанія Індонезії, розмір її флоту – понад 100 літаків, в тому числі Boeing 737 різних модифікацій, а також три лайнера Airbus A330-300. Маршрутна мережа авіакомпанії нараховує більш ніж 120 напрямків.
